Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Καλή δημιουργική Χρονιά !!


Μια χρονιά δυνατών προκλήσεων κ εκκινήσεων ήταν για μένα το 2017
Την χρονιά αυτή ολοκληρώθηκε ένας μεγάλος κύκλος στην ζωή μου, μέσα από οριστικά τελειώματα
Αυτή η χρονιά με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο,
μ' έσπρωξε ακόμα περισσότερο στο μονοπάτι που έχει επιλέξει η ψυχή μου,
στο οποίο έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, νιώθω χαρά και πληρότητα
Είμαι ευγνώμων για όλους τους ανθρώπους που με τον τρόπο τους,
από το 2011 που βρέθηκαν στην ζωή μου, με βοήθησαν μέσα απο εσωτερικές θεραπείες,
στο να εμπιστευτώ
την εσωτερική μου φωνή και ν΄ανακαλύψω τον δρόμο μου, ν' ακολουθήσω το πάθος μου
Ευχαριστώ ειδικά αυτή την χρονιά 2017, 
εκείνους που μου έδωσαν θάρρος και με βοήθησαν να εκκινήσω τις αλλαγές,
και να ανοίξω ένα καινούργιο κεφάλαιο, 
που με αντιπροσωπεύει περισσότερο και είμαι ο εαυτός μου, και με εκφράζει
Μια Χρονιά σταθμός το 2017 την αποχαιρετώ μ ευγνωμοσύνη
Στο Νέο Έτος 2018, ένας πιο αυθεντικός εαυτός μπαίνει με το δεξί,
γεμάτος απο χαρά και νόημα, έτοιμος να δημιουργήσει

Καλή δημιουργική Χρονιά σε όλους !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.