Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Η Ουράνια Αφύπνιση


Καθώς πλησιάζουμε στην Ουράνια επιρροή,
και στην μεγάλη κοσμική αλλαγή όπου θα φέρει σημαντικές αλλαγές στον κόσμο.
Και επειδή πολλοί, κυρίως του σταθερού σταυρού,
έχουν φοβηθεί, θα ήθελα να περιγράψω την δική μου εμπειρία μέσα από το πως έχω βιώσει πρόσφατα (2017-2018), αλλά και στο παρελθόν (1992-1993) κ (2003-2004) την Ουράνια αφύπνιση.
Καταρχήν πριν ο Ουρανός χτυπήσει με ακρίβεια την μοίρα του ζωδίου, εσωτερικά από πριν το αισθάνεσαι, είσαι σε υπερδιέγερση.
Θέλεις έντονα να κάνεις τις αλλαγές, ν’ απελευθερωθείς από καταστάσεις που δεν σε αφήνουν να είσαι ο εαυτός σου, αλλά φοβάσαι και το μυαλό-σώμα σ’ εμποδίζει με χίλια δυο αν.
Είναι σαν να είσαι στην αναμονή.
Νιώθεις ότι θα πάρεις φωτιά.
Είσαι σε υπερδιέγερση.
Όταν λοιπόν μπει ο Ουρανός,
ο φόβος φεύγει.
Ο Ουρανός δίνει τεράστια ενθάρρυνση για να πράξεις ο,τι πριν φοβόσουν.
Το σώμα σου γίνεται ένας δυναμίτης θάρρους, και πηγαίνεις με φόρα εκεί που ο εαυτός σου εκφράζεται και παίρνει φρέσκο αέρα κ δύναμη.
Σε περίπτωση που αρνηθείς και φοβηθείς τότε μπλοκάρουν οι αρτηρίες στο αίμα, το σώμα δυσανασχετεί, τα όργανα θυμώνουν, η ασθένεια είναι κοντά.
Οι δύο περίοδοι της ζωής μου που έκανα το άλμα μπροστά, ήταν μέσα από την επιρροή του Ουρανού.
Έφυγα απ’ ότι με φυλάκιζε, γνώρισα νέο κόσμο και διαφορετικούς φίλους, πολλούς από τους οποίους έχω μέχρι τώρα.
Άνοιξα δρόμους στην ζωή μου όπου με ώθησαν στο να ανακαλύψω τον εαυτό μου.
Μια νεα πορεία που η ψυχή μου λαχταρούσε αλλά ποτέ δεν τολμούσε ανοίχτηκε.
Σαν Καρκίνος που είμαι, άφησα τον οικείο χώρο του σπιτιού και άνοιξα την πόρτα σε κάτι διαφορετικό.
Αν κοιτάξω πίσω τώρα,
μόλις έναν χρόνο πριν, και με ρωτούσατε θα σας έλεγα αποκλείεται να κάνω αυτά που έκανα τώρα.
Ο Ουρανός σε ξεκολλάει από την ρουτίνα, από την αδράνεια, σε οπλίζει με πολύ τόλμη, σε ωθεί  να πας ακριβώς εκεί που ο αυθεντικός σου εαυτός εκφράζεται, χαίρεται και ζει.


Καλή Ουράνια διαδρομή.
Με τόλμη και χωρίς φόβο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.