Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Oι σκέψεις δημιουργούν την πραγματικότητά μου


Στον μήνα των Διδύμων.
Την τελευταία μέρα.
Στον μήνα του Ερμή.
Ήλιος τετράγωνο με Σελήνη.
Σε κρίσιμες μοίρες.
Ήλιος στην 29η Διδύμου.
Σελήνη 29η Παρθένου.
Ένας διχασμός.
Ο εαυτός σε δίλημμα.
Το μυαλό ζητάει να βρει την ισορροπία.
Η ανάγκη (Σελήνη) της αυτοβελτίωσης ( Παρθένος).
Που οδηγεί τον εαυτό (Ήλιος) στην αλλαγή των σκέψεων του ( Δίδυμοι).
Γιατί..
Οι σκέψεις είναι που δημιουργούν την πραγματικότητά μου.
Έναντι η πραγματικότητα κυριαρχεί στις σκέψεις μου.
Αλλάζω τις σκέψεις μου
Δομώ την πραγματικότητα μου.
Δημιουργώ έναν άλλο κόσμο.
Ερμής σήμερα.
Κλείνει τον μήνα των Διδύμων.
Έχοντας την τιμητική του.
Πλαισιώνεται από τους δυό μάγους.
Δία και Ποσειδώνα.
Και σκέψου big!
Σκέψου το ονειρό σου.
Φύγε από τις επιρροές του φόβου.
Της στέρησης και της έλλειψης.
Άρπαξε αυτήν την μέρα την ευκαιρία.
Στον μήνα της σκέψης.
Στον μήνα αυτό που οδηγεί στην μετάβαση
Στην μεγάλη αλλαγή
Του καλοκαιριού.
Σκέψου το καλύτερο.
Το ανώτερο δυνατό.
Δημιούργησε την αφθονία.
Άλλαξε τον κόσμο .
Με την σκέψη σου..

Αλλάζω..
Κι όλος ο κόσμος τριγύρω μου αλλάζει.

Υπέρβαση κάνω..
Κι ο κόσμος ψηλά ανεβαίνει.

Κάνω το βήμα εμπρός..
Κι ο κόσμος μπροστά βαδίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.