Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΣΜΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Κ ΜΕΛΛΟΝ



Εκείνοι που θα την ακούσουν περισσότερο κ θα τους έρθει σοκ, είναι οι καρα-υλιστες! 
Εξ ου κ η Μύκονος το πιο υλιστικό νησί, 
θα πάθει το μεγαλύτερο σοκ όλων. 
Γιατί η προσκόλληση στην ύλη, στο χρήμα, φέρνει σκότος.
Αλλά γιατι τα λέω αυτά ;;
Σαμπως μπορείτε να με καταλάβετε;
Δεν νομίζω.
Αλλά είναι το έργο μου αυτό.
Αυτό έχω έρθει να κάνω.
Η διαφορά μου με την πλειοψηφία είναι στον χρόνο.
Εγώ εδώ μέσα φέρνω το μέλλον, φέρνω το φως, φέρνω πληροφορίες για την ζωή, ιδέες έξω από το σύστημα του φόβου.
Ζω κ βρίσκομαι.στο μέλλον, το οποίο έχω έρθει εδώ για να γείωσω μέσα από τον λόγο.
Η πλειοψηφία ζει στον μεσαίωνα.
Όχι απλά στο χτες, στο παρελθόν.
Είναι κάτι πολύ βαρύ, πολύ πιο σκοτεινό.
Είναι το σκότος του βούρκου.
Εκεί μέσα ζει
Δεν βλέπει, δεν κινείται
Είναι στο έλος.
Στην βρωμιά.
Στον φόβο στον θάνατο έχει πάρει αγκαλιά.
Γι αυτό κ δεν μπορεί να δει πιο μακριά.
Να δει παραπέρα .

Υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα μας.
Ανάμεσα σε εσάς που κινείστε στον βούρκο κ με πόση εμμονή θέλετε να πάρετε κι άλλους μέσα εκεί, να τους τραβήξετε μέσα στην δυστυχία σας.

Εγώ βρίσκομαι εδώ για να φέρω την ανάταση, την ανάσταση.
Βρίσκομαι εδώ κ απλώνω το χέρι για να σας βγάλω από εκεί μέσα.
Να βγείτε από τον βούρκο σας.
Η πρόθεση μου είναι αυτή.
Να φέρω ζωή κι όχι θάνατο.

Υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα μας.
Είμαι στο μέλλον κι εσείς είστε πίσω, στον μεσαίωνα. Έχετε κολλήσει εκεί.
Δεν ξέρω πόσα χρόνια θα περάσουν για να δείτε αυτά που βλέπω.
Δεν ξέρω πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να  κατανοήσετε αυτά που γράφω.
Η δική μου η συνείδηση όμως θα είναι ήσυχη.
Γιατί κάνω αυτό που χρειάζεται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.