Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥΡΕΑΛ

 Το πιο σουρεαλ που ζούμε αυτά τα χρόνια είναι :


- Να υπάρχουν άτομα που κοροιδεύουν τον Κούλη κ μετα να πηγαίνουν να τον ψηφίζουν.


- Να μου λένε 'Μαρινα ετσι είναι όπως τα λες' κ μετα να τους βλεπεις να προτρέπουν τους υπόλοιπους να κάνουν το μπόλι γιατι δεν θέλουν να καρφωθούν στην κυβερνησάρα κ χάσουν προνόμια.


-Να υπάρχουν εκείνοι που κοροιδεύαν τα μπόλια, κ τις δοσεις κ να τα χλευάζουν, κι αμέσως να πηγαίνουν να τα κάνουν.


- Να βλέπουν παρενέργειες κ να μην νιώθουν καλά μετα, να το μετανιώνουν κ να ψηφίζουν Κουλη για σταθερότητα κ το λιγότερο κακό .


Δηλαδη ζουμε τρολάρ

Σουρεάλ

Παράνοια

Κι σαικο όλα μαζί.


Αυτο λέγεται υποκρισία αγάπη μου.


Να κρύβεσαι απο την αλήθεια κι απο τον ίδιο σου τον εαυτό για συμφεροντα.

Να θέλεις να αρέσεις σε ανώτερους κ στα υψηλότερα προσωπα, γιατι θα εχεις υλικά οφέλη.

Αυτο λέγεται το παιζω εξω επανασταση, αλλα οι πραξεις δειχνουν αλλα, οι επιλογές κ οι αποφάσεις δείχνουν οτι εισαι δειλός κ υποκριτής.


Κι όμως μεσα σε όλο αυτο το έργο οι έχοντας καθαρό νου κ ανώτερη λογική (οχι την λογική της μάζας), κρατιόμαστε με ελπίδα, πίστη, και βρίσκουμε ισορροπίες μέσα απο την τροφή της φύσης.

Προσπαθούμε να κρατηθούμε σε όλο αυτό το

υποκριτικό σουρεάλ κ να διατηρήσουμε την ζωή, την χαρά, την αλήθεια, την σύνδεση με την φύση μας, με την δύναμη μας.


Πάμε ήλιο, θάλασσα, τρώμε ελαφριά.

Φρούτα λαχανικά χυμούς.

Αυτό είναι κρατιέμαι στο κέντρο μου.

Κρατιέμαι σε σύνδεση με την φύση μου.

Διατηρούμαι με την τροφή του ήλιου.

Για να βλέπω το φως.

Για να έχω μέσα μου φως.


Αυτό σημαίνει έχω τον έλεγχο.

Παίρνω την δύναμη μου .

Οτι ακολουθώ την ελεύθερη μου βούληση

Μακριά απο τις κατευθύνσεις της μάζας.


Παίρνω το δικο μου μονοπατι που διαφερει :


- Σε διατροφή

- Συνήθειες 

-Απολαύσεις 

- Από Εθισμούς κ Εξαρτήσεις άρρωστες που κατευθυνε το σύστημα για να εχει την κοινωνία συνεχώς σε θλίψη, άρρωστη, με το να τρέφεται με σκοτεινές τροφές. 

Να μην μπορεί να δει κάτι θετικό, να είναι συνέχεια στον αρνητισμό, στην θλίψη κ στην μελαγχολία.


Παιρνω τον έλεγχο :


Στο σωμα μου

Παιρνω την ευθυνη για τα συναισθηματα μου.

Για να με διατηρω σε φορμα.

Για να με τρεφω με χαρα.


Βγαίνω απο μια κοινωνία που νοσεί

Με υποκρισία

Με κλειστά τα μάτια .


Γινομαι εγω η μητερα που τρεφει το παιδι.

Η μητερα που με φροντίζει.

Με διατηρεί στην αλήθεια.


Παιρνω τον έλεγχο κ την ευθυνη.

Γίνομαι εγώ η αιτία που ελέγχει το αποτέλεσμα.

Γίνομαι ο δημιουργός της χαράς.

Που προστατεύει το σωμα μου.

Και δείχνει τον δρόμο μέσα απο τις πράξεις μου.


Σουρεάλ απο την μια .

Και η αληθεια απο την αλλη.


Το ψευτικο.

Και η αληθεια.


Η ψευτικη τεχνητη ομορφια.

Και η φυσικη.


Οι μασκες απο την μια.

Και τα καθαρα προσωπα.


Η ψευτικη ταυτότητα.

Και η αληθινη


Δυο κόσμοι 

Ο παλιος κ ο καινουργιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.