Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2022

ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ

Τελικά οι 'μορφωμένοι' αποδείχτηκαν οι πιο αμόρφωτοι.

Όχι ότι είχα σε εκτίμηση τα χαρτιά πτυχία, την έτοιμη παπαγαλία γνώση.

Αλλά ζούμε τα χρόνια που όλοι εμείς που ακολουθήσαμε τον ανάποδο με το σύστημα δρόμο- δηλαδη στην πραγματικότητα τον σωστό κ τον ευθύ, επιβεβαιωνόμαστε για όλα αυτά που ασυνείδητα κ ενστικτωδώς κατανοούσαμε.


Η δύναμη κ η σοφία βρίσκεται στην εμπειρία, κ στην παρατήρηση.

Όχι να παρατηρείς τι φοράει ο άλλος.

Να παρατηρείς μέσα σου τι έρχεται να σου διδάξει κάθε δρόμος, κάθε απόφαση, κάθε πόνος.

Αυτή είναι η γνώση.

Το ρίσκο να παίρνεις ενα μονοπάτι καινούργιο, διαφορετικό από εκείνο που η μάζα ακολουθεί.


Και σε αυτη την διαδρομή σου θα δεις ότι είναι μοναχική, γιατί η μάζα δεν είναι σε θέση να την υποστηρίξει, γιατί είναι κλεισμένη μέσα σε κουτάκια, έχει περιορισμένη αντίληψη.


Μέχρι πρόσφατα αναρωτιόμουν γιατί σε ότι έχω κάνει στην ζωή μου, στους δρόμους που ακολούθησα, είτε αυτός λέγεται να μετακομίσω αλλού, είτε αυτός λέγεται να μην θέλω να ακολουθήσω ένα επάγγελμα που μπορεί υλικά να μου έδινε τα πάντα, αλλά καμία εσωτερική ικανοποίηση, ποτέ δίπλα μου οι πιο κοντινοι μου άνθρωποι δεν με ενθάρρυναν.


Αλλά έπρεπε να βρω απο μικρή κ για γυναίκα ακόμα πιο δύσκολο πριν 30 έτη, να πάρω την απόφαση μόνη μου , να βρω το θάρρος κ να οδηγηθώ χωρίς καμία οικονομική εξασφάλιση εκεί που η εσωτερική φωνή με οδηγούσε.


Για να βρω το θάρρος, άρχισα να διαβάζω βιβλία, φιλοσοφίας, ενθάρρυνσης, εσωτερικά.

Όλα μα όλα μου επιβεβαίωναν αυτά που ήταν μέσα μου.

Μέσα σε ένα χρόνο έκανα μια ολόκληρη βιβλιοθήκη.

Είχα θυμάμαι κλειστεί μέσα, δούλευα μόνο κι ένα μεγάλο ποσο το έδινα σε βιβλία εμψύχωσης.

Γιατι εξωτερικά οι γύρω ήταν ενάντια σε ότι ήθελα. Έβαζαν φραγμούς κ εμπόδια.

Όμως εγώ δεν μπορούσα να περιοριστω.

Ήθελα να φύγω, να ζήσω να μάθω μέσα από την ζωή κι όχι μέσα από ένα πρόγραμμα που το ακολουθούν όλοι.


Μετά απο πολλά χρόνια, μάλιστα πρόσφατα, κατανόησα ότι τελικά οι υπόλοιποι που περιορίζουν , που λένε μη, που θέλουν να επιβάλλονται, που χλευάζουν κ ερωνεύονται αυτά που λες, είναι γιατί δεν έχουν μάθει να βλέπουν πιο μακριά απο αυτά που η κοινωνία τους εκπαιδεύει.


Κατανόησα ότι όταν τους λες κάτι διαφορετικό, από ότι ο εγκέφαλος τους έχει δομηθεί, ο μεγάλος τους εγωισμός αντί να ψάξει κ να ερευνήσει, θα το υποτιμήσει, θα το χλευάσει, σε θεωρούν χαζό ηλίθιο, αυτοί που είναι δούλοι.

Το στενό μυαλο τους υποτιμάει τους άλλους.


Η αλήθεια στην αρχή χλευάζεται κ μετά αφου περάσουν χρόνια κατανοείται.

Ετσι δεν είναι ?


Έτσι λοιπόν έχω ζήσει τον χλευασμό, την ακυρωση όλα αυτά.

Κάτι που ακόμα υπάρχει γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι δυστυχως η πλειοψηφία.


Αλλά μετά το 2020 ήρθε μια τεράστια αναγέννηση.

Το φως έφερε την μεγάλη ανατροπή.

Και τελικά έδειξε ποιοί ειναι οι ηλίθιοι, με στενή αντίληψη.

Σοκαριστικό το νούμερο δεν μπορώ να πω


Τώρα λοιπόν ξέρω ότι εκείνος που έρχεται να ανοίξει νέους δρόμους, κ να σπείρει καινούργιους σπορους, δεν μπορεί να περιμένει υποστηριξη γιατί η πλειοψηφια έχει μάθει να φέρεται κ να εκφέρει άποψη μέσα απο την μίμηση κ τηξ παπαγαλία.


Αυτό που άλλάζει πλεον στην στάση μου, είναι ότι ενω μέχρι τώρα θύμωνα γιατί δεν μπορούσαν να δουν πιο μακριά, αλλά κυρίως γιατί η οπτικη τους κ οι απόψεις τους είναι κοντόφθαλμες, τώρα πλεον σπέρνω σπόρους κ φεύγω μακριά.


Δεν έχω άλλη υπομονή το να πλησιάζω να εξηγήσω. Απλά τώρα ξέρω.

Αλλά ήρθε η ωρα της στροφής.

Είναι η ώρα αυτοί να κάνουν βήματα.

Και να προχωρήσουν μπροστα.


Κ για να γίνει αυτό.

Χρειάζεται να αφήσουν το υλιστικό εγώ.

Να χαμηλώσουν κ να γίνουν μαθητές.


Πανσέληνος σήμερα στους Ιχθύες.

Και φερνει ολοκλήρωση σε ένα κεφάλαιο

Διογκώνει την παρατήρηση.


Αν ήσουν στην ζωή σου παρατηρητής

Τότε απολαμβάνεις τους καρπούς από την μέχρι τώρα πορεία σου.

Κάνε ένα διάλλειμμα.

Κ απόλαυσε τα δώρα σου.

Κάτι νέο ανοίγει μετά.


Αν συμβαίνει το αντιθετο.

Τότε ακολουθεί ένα μεγάλο κενό που θα νιώσεις μετέωρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.