Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ




Όταν αποφάσισα να κάνω Fb το 2016, το κίνητρο μου ήταν να εκφράσω τον διαφορετικό τρόπο που βλέπω τα πράγματα.


Έγραφα μικρά ποστ με μικρά χωσίματα με πολύ χτυποκάρδι μέσα μου, καθώς ήξερα ότι αυτα που λέω δεν θα αρέσουν στους πολλούς.


Αυτό που επιθυμούσα όμως μέσα μου ήταν η απελευθέρωση της αλήθειας, που είναι πολύ διαφορετική από αυτή που βλέπουν οι πολλοί.


Έτσι ήξερα ότι αυτό θα έφερνε κριτική αλλα ήθελα να απελευθερωθώ τόσο που να μην με νοιάζει καν τι σκεφτονται οι υπόλοιποι.


Έτσι λοιπον ξεκίνησα δειλά δειλά με κείμενα κόντρα στην συλλογική ύπνωση, με πολύ δουλειά με τον εαυτό μου ταυτόχρονα.


Από μικρή στον δρόμο της αλήθειας κ δεν με ένοιαζε αν θα ήμουν μόνη μου.


Όμως το να γράφω εδώ για μένα ήταν υπέρβαση.

Αλλά ήξερα μέσα μου ότι αυτόγια κάποιο λόγο έπρεπε να κάνω.


Η αστρολογια επίσης ήταν ένας δρόμος σοφίας κ μετάδωσης της αλήθειας.


Το καλοκαίρι του 2019, όμως στην εκλειψη των γενεθλίων μου, το φως ολοκάθαρα μου έκανε μια τεράστια αποκάλυψη γι αυτό που ερχόταν, μέσα απο κάποιες θλιβερές εικόνες αποκάλυψης που είδα μέσα στην αστρολογική σχολή που ήμουν.


Από το 2019 με αυτά που είδα ολοκάθαρα, με το πως χρησιμοποιείται η αστρολογία, για να υπηρετήσει σκοπούς κ συμφέροντα κ την διαστρέβλωση της, αυτό με οδήγησε στο να γίνει μια έκρηξη μέσα μου κ τελικά να βγω μπροστά χωρίς να με νοιάζει τίποτα.


Στην ουσία είδα όλο το σκηνικό πρόωρα μπροστα μου, που θα αποκαλυπτόταν ολοφάνερα ένα χρόνο μετά .


Ήταν η οργή μέσα μου για την κοροιδια, για τα ψέματα που με οδήγησε στο να βγω κ να μιλήσω ευθέως.


Δεν με ένοιαζε τίποτα κ ούτε που με νοιάζει πως θα με κρίνουν ή αν σπάω την εικόνα που θα βόλευε κάποιους.


Πολλοί που με γνωριζαν προσωπικά ξίνισαν με αυτά που έγραφα, κ αντι να σταθούν όπως κ ακόμα γίνεται σε αυτα που λέω, βλέπουν το δάχτυλο αντι το δάσος.


Κρίνουν τον τροπο που τα λεω, αλλα τους ρωταω τι σημασια εχει?? Ειναι η αλήθεια σε αυτα που λέω???? Ή όχι?


Ειδα στο αόρατο φίλους που είχα να χαλιούνται.

Θέλουν το γλυκό κοριτσάκι .

Μα κι αυτο είμαι 

Εχω και τα δυο.

Ή μηπως θελετε όταν βρισκόμαστε απο κοντά να αρχίσω να χώνω ???


Για εμένα πέτυχα να ανοιξω την φωνή κ αυτό να γίνει δρομος κ για αλλους τελικα να παρουν θαρρος κ να ακολουθήσουν.


Πέτυχα αυτο που ηθελα.

Δεν ήταν ευκολο απο το 2016 που ήμουν μόνη μου ή πολύ λίγοι ακομα που μιλούσαν τότε.

Ούτε το 2019.


Αυτο που ευχαριστήθηκα περισσοτερο ήταν το σοκαρισμα όλων εκεινων των ωω μοντιε, τι ειναι αυτα που λεει .


Για εμένα τώρα γεύομαι τους καρπούς κτο αποτέλεσμα απο όλη εκείνη την έκρηξη του 2019.


Τώρα έχω περάσει σε άλλο στάδιο εξέλιξης κ μετάδοσης.


Ευχαριστώ το φως που ήρθε εκείνο το καλοκαίρι του 2019, στην έκλειψη των γενεθλιων μου, και φανερωσε το αορατο κ την αποστολη μου.


Ευχαριστώ κ τους νεους φίλους που με πλησίασαν μέσα από εδώ κ θέλησαν να με γνωρίσουν απο πιο κοντα, αγαπώντας την μαχητική μου πλευρα.


Και έτσι αγαπουν κ τις 2 ενέργειες που εχω.


Οι παλιοι φίλοι κ γνωστοί τους απομακρυνα, γιατι μυριζε απο μακρια η δυσαρεσκεια τους.

Ξεβολευε βλεπετε πολυ.


Εμένα μου αρεσει που σοκαρω την τάξη των υλιστων, των καθοδηγούμενων, των δούλων.


Γιατι γι αυτο ήρθα .


Απολαμβάνω όσο κι αν ποναει η αληθεια που βγαζετε, γιατι αυτο με ενδιαφερει κ τιποτα αλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.