Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

ΈΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΕΝΤΟΝΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δείτε το βίντεο


Δημιουργικη κοινωνια

Εισαι ετοιμος για μια καινούργια πραγματικότητα?


Εδω εχει σκηνες απο τον κόσμο που εχω δει κ εχω περιγραψει στα χρονια αυτα που γραφω.

Είναι το όραμα που βλεπω για το μελλον.

Στο τελευταιο μου βίντεο το εχω αναφέρει.

Και τώρα τα βλέπω εδω κι εχω ανατριχιασει


Πολλα απο αυτα ειναι :


-Ανετο σπιτι για καθέναν απο εμας

- Καθε ατομο κι απο ενα σπιτι

-4 ωρες την εβδομαδα εργασια κ 4 φορες την εβδομαδα 

- Εργασια που θα αγαπαμε κ θα βελτιώνει τον κόσμο

- νεες πηγές ενέργειας δωρεαν

- τα ζευγαρια θα εχουν ξεχωριστα σπιτια

- αλλη εκπαιδευση εσωτερικη

- δεν θα εργαζομαστε για την επιβιωση μας

- δεν θα υπαρχει φτωχεια.

- Ιατρικη θεραπεια μέσα απο ακτινες

- η τεχνολογια υπερ του ανθρωπου κι οχι εναντια


Δεν ξερω πως θα γινουν ολα αυτα.

Αλλα εγω βλεπω αυτον τον κοσμο απο πολυ μικρη.

Και θα τον ζησουμε.


Το βίντεο στο προφιλ μου στην σελιδα μου στο φβ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.