Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Ο ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΓΟΚΕΡΟΥΣ

 Όπως έχω γράψει τελευταίως ο Πλούτωνας απο το 2008 που πέρασε στον Αιγόκερω, τους άλλαξε τα φώτα τους Αιγόκερους.

Έσπασε το σκληρό κ αυστηρό τους κέλυφος κ συνεχίζει βέβαια μέχρι το 2025.


Με αυτα κ με αυτα πρόσφατα συνάντησα μια Αιγοκερίνα, μεγάλη σε ηλικία όπου πριν παρα πολλά χρόνια, ήμουν πολύ μικρή γύρω στο 1988-1989, στα 20 μου είχα εργαστεί σε αυτήν ένα φεγγάρι.


Ήταν το πρότυπο εκείνο που τότε μεσουρανούσε.

Επιχειρηματίας σκληρή, με γλώσσα επίσης σκληρή, που μπροστα στην επιτυχία υποτιμούσε τους πάντες κ όποιον ήταν κάτω απο αυτήν.


Την έβλεπα τότε πως μιλούσε κ συμπεριφερόταν σε άλλους, κι έτσι έφτασε η μέρα που έκανε το ίδιο κ σε εμένα.

Παρόλο που ήμουν μικρή όμως το κουμπί μου ήταν ο σεβασμος. 

Αν μου μιλούσε κάποιος άσχημα, ΟΠΟΙΟΣ κι αν ήταν, ειδικά αφεντικο που δεν υπολογιζε τους υπαλλήλους του, τότε του φερομουν με τον ίδιο τρόπο κ έφευγα.

Για εμένα ο σεβασμος κ η συμπεριφορά σε άτομα που σε υπηρετουν ήταν το άλφα κ το ωμέγα.

Κ το τήρησα κι όταν έγινα κι εγω αφεντικο.

Γιατι η αρχή μου ήταν κ είναι :


ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.


Μια μέρα λοιπόν στο γραφείο της, είχε έναν πελάτη κ μπροστα του μου έβαλε τις φωνές, με μείωσε.

Αμέσως κι εγω της μιλήσα με τον ίδιο τρόπο μπροστά του, της έβαλα τις φωνές, κ στο τελος της λέω :

'Σου αρεσε τώρα που σε ξεφτυλισα μπροστα σε τρίτον? Πως ένιωσες?'


Εμεινε κοκκαλο φυσικα, κ εφυγα απο μόνη μου.

Γιατι να κάτσω σε ενα περιβάλλον που φέρονται σαν οι άλλοι να είναι δουλοι τους?


Την συνάντησα λοιπον μετα απο πολλά χρονια προσφατα, πριν λίγες μέρες κ μιλήσαμε.


Εντελώς ταπεινη αλλαγμένη, μου έλεγε ότι βοηθάει κόσμο, μαζευει πράγματα κ χρήματα για να τα δινει σε όποιον έχει ανάγκη.

Μια τεραστια στροφη .

Αιγόκερως με ωροσκόπο Αιγόκερω παρακαλώ.


Απο μέσα μου σκεφτόμουν όσο μου τα έλεγε.

Α ρε Πλουτωνάρα το έκανες το θαύμα σου.

Είναι να μην σε αγαπω?


Ποτε μα ποτε μην κάθεστε σε περιβάλλοντα που δεν σας φέρονται σαν ίσους.

Κ ποτε μην σκύβετε το κεφάλι σε κανέναν.

Σταματήστε να είσρε δούλοι.

Σεβαστείτε εκείνους που είναι υπάλληλοι.

Αυτο είναι καλλιέργεια.

Αυτο είναι στάση ζωής.


Η ελευθερία είναι τρόπος σκέψης.

Η συμπεριφορά μας σε άλλους κ οι επιλογές μας.

Τηρήστε το ιδανικό της ελευθερίας στις μικρές κινήσεις κ ώρες της ζωής σας.


Μην μιλάτε για ελευθερία.

Αλλά να είστε.

Ελεύθεροι κι όχι δούλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.