Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Παω σε ένα απο τα φαρμακεια της πόλης μου μετά απο ένα χρόνο -μάλλον 9 μήνες που έλειπα.


Βέβαια κι εδώ όποτε πήγαινα, όπως κ σε όλα τα μαγαζιά της περιοχής που μένω κ  όπου βρηκα ανοιχτό πεδίο, φρόντισα να σπείρω σπόρους, να πω τις απόψεις μου καθαρα κ να δείξω ποια είμαι με πολύ πολύ χαρα, αυτα τα 2 πιο κρίσιμα χρόνια.


Μπαίνω μέσα, βλέπω δεν φοράνε μάσκα, σκεφτομαι τι χαρα, κ βλέπω την συμπαθητική κοπέλα να πάει να την βάλει, μόλις με βλέπει.


Αμέσως φωνάζω, ρε συ μην βάζεις μάσκα για εμένα, είναι δυνατόν?

Την επόμενη που πήγα δεν την έβαλαν καν.


Επίσης κ σε άλλα που πήγα δεν φορούσαν.

Τι χαρά!


Κάτσε να δείτε τώρα που ανεβαίνει η συχνότητα, κ αλλάζει η δόνηση,  να δείτε που θα σας έχουμε γραμμένους για τα μέτρα σας όλοι μας.


Μετά ζητάω κάτι φάρμακα μου λένε έχουν έλλειψη.

Ρωτάω για πιο λόγο ?

Γιατι όπως σας έχω πει δεν βλέπω τηλεόραση, οποτε δεν ξέρω τι παραμύθι πουλάνε.


Μου απαντάει- λόγω πολέμου.


Απαντω :


Α ναι ε?

Κι αυτα λόγω πολέμου;

Παραμύθια φούρναρη

Μωρε αν εξαφανιστουν κ φύγουν όλα αυτα τα τερατα που μας κυβερνουν παγκοσμίως, τότε αυτόματα ούτε πόλεμο θα έχουμε, ούτε ελλείψεις, ούτε ιούς, ούτε τίποτα.

Όλα θα φτιάξουν .


Λέει η κοπέλα :

Πότε θα γίνει αυτό?


Σύντομα -της λέω.

Ευχηθείτε το κ ζητήστε το.

Για να τακτοποιηθεί κ πιο γρήγορα.

Απο εμάς εξαρτάται η ταχύτητα δράσης.


Σπείρτε σπόρους ελπίδας δύναμης κ πίστης.

Γιατί τώρα είμαστε σε αυτο το μέρος του σχεδιου.


Ελα πάμε

Συνεχίζουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.