Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

ΨΕΥΔΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Οταν διαβάζω κείμενα με αλήθειες που τα χώνουν φουλ εγω προσωπικα εκστασιάζομαι κ γουσταρω φουλ όσους το κάνουν.


Και είναι κάποιοι που έρχονται κ μου κουνάνε το δαχτυλο, ότι κρινω κ γιατι χωνω, γιατι κοιμουνται στον ύπνο του καλου πνευματικου.


Επειδή εχω ηρεμήσει πολύ τελευταια κ δεν χώνω τοσο συχνά- θα σας πω ένα πραγμα.


Πηγαίντε όλοι εσεις οι καλοι σαμαρείτες να σας δει ένας ψυχίατριος, γιατί έχετε καεί απο την ψευδοπνευματικότητα .


Οι φυσιολογικοι ανθρωποι ειναι αυτοι που τα χωνουν κ δεν μασανε μην χαλασουν την αψεγαδιαστη εικόνα τους.


Το νορμαλ ειναι σε εκεινους που τσαλακωνουν την εικονα κ το τελειο εγω της καλοσύνης που διαφημίζεται στο φβ.


Που μου δίνετε κ συμβουλες κ έρχεστε να μου κάνετε κ κριτικη.

Ήρθα εγω στο δικο σας προφιλ ποτε να σας κουνήσω το δαχτυλο.


Έχετε που έχετε πλήρη μεσάνυχτα κ άγνοια για το ποιοι είστε, τι λέτε κ τι κάνετε, δίνετε κ συμβουλές.


Γρηγορα να σας δει ενας ψυχιατρος.


Καμένοι ε καμένοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.