Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024

ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ.

 Πρόσφατα μου ειπαν ότι δεν βλεπουν τις δημοσιευσεις μου κ ακομα κ οταν μπαινουν στο προφιλ μου.


Φιλη μου ειπε δεν τις εβλεπε κ μπηκε στο προφιλ μου κ βρηκε μονο μια Μαρτιου κ μια Φεβρουαριου κ οι προσφατες καθολου.


Και δεν ειναι μονο φιλη δικτυακη αλλα εχουμε συναντηθει κ απο κοντα.


Φανταζομαι λοιπον τι συμβαινει σε υπολοιπο κοσμο.


Φροντιζουν ολους οσους δεν υποστηριζουμε συμφεροντα, τις καθαρες φωνες να μας εχουν αορατους . 


Όπως κ στην τηλεοραση.


Υπαρχει περιπτωση να μπεις εκει αν δεν ανηκεις ; no way!


Γι αυτο κ επειδη δεν υπαρχει περιπτωση ΠΟΤΕ να ασχοληθει μαζι μας, κανένας απο όλους αυτους τους ψευτοσωτήρες.


Γιατι πρωτον τους το απαγορευουν οι στοeς τους.


Δευτερον ασχολουνται μονο με τους δικους τους με ψευτικα θεατρα, πχ αλληλοκατηγορουνται ταχα μου κ αλληλοφαγωνονται για να ριξουν σταχτη στα ματια ο,τι ειναι απεναντι.


Το ίδιο γινεται κ στα κομματα, στην πολιτικη.


Όλοι ανηκουν στην ιδια οικογενεια στοa.


Κι απο εξω παιζουν ταχα μου οτι ειναι εχθροι.


Ηθοποιοι τεραστιοι!


Ολοι αυτοι ασχολουνται μονο με τους δικους τους.


Ειναι το θεατρακι ετσι.


Τυπου στελνουν μηνυσεις μεταξυ τους, αναφερουν τα ονοματα τους κ κάνουν παιχνιδι που τους ειπαν.


Αλλα εμας δεν μας πλησιαζουν.


Κανει τζιζ να μας κανουν γνωστούς.


Βασικα εχουν κανονες, τυπου αγνοηστε όποιους δεν ανηκουν σε εμας.


Γι αυτο κ ποτε δεν θα ασχοληθουν ακομα κι αν γινει αναφορα στα ονοματα τους.


Η φωνη εκεινων που εχει καθαρα κινητρα, ειναι ο φοβος τους.


Γιατι δρα σε αλλο πεδιο κ φερνει κυματα τεραστιας μεταμορφωσης.


Οι αναρτησεις μου δεν φαινονται.


Τα λαικ τα σβηνουν.


Οι προβολες στα βιντεο μου επισης.


Τεχνικες υπογειες που ομως φαινονται με αλλα ματια.


Το εργο μου ουτως ή αλλως γινεται σε αλλο πεδιο.


Κι εκει γνωριζετε πολυ καλα ότι παιζονται αλλες δυναμεις.


Που ηδη απο φετος βλεπουμε να γειωνονται.


Τα ματια των εσωτερικων αισθησεων βλεπουν στο αορατο κ τι ερχεται.


Κι αυτο που ακολουθει ειναι υπερ των ανθρωπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.