Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ.

Δεν μαχομαι για εκεινους που έχουν παραδώσει την ζωή τους στους εγκληματίες. Μάχομαι για εμένα  κ για όσους αγωνίζονται για την ελευθερία τους.


Για τους ανθρώπους που έχουν επιλέξει την οδό του συστήματος εύχομαι κ θέλω να επισπεύσουν τις αποφάσεις τους, για να τρέξει το σχέδιο της ανθρωπότητας πιο γρήγορα.

Εύχομαι να κάνουν τεστ, να εμβολιαστουν γρήγορα.

Εύχομαι να ακολουθήσουν τις επιλογές τους.

Εύχομαι να σκύψουν κι άλλο το κεφάλι στο σύστημα.

Εύχομαι να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες των Αρχόντων.

Όχι δεν μάχομαι άλλο για αυτούς.


Μάχομαι για το δικό μου μέλλον, για τους συμμάχους μου, που είμαστε στο ίδιο επίπεδο αντίληψης, βλέπουμε το μέλλον , γνωρίζουμε το μέλλον, γιατί ζούμε εκεί, ήρθαμε από το μέλλον.

Είμαστε το μέλλον.


Το δικό μου έργο είναι να φέρω πληροφορια από εκεί.

Να μεταδώσω την εικόνα.

Το έργο μου είναι να ταράξω, να ταρακουνήσω, να αναστατωσω, να κινητοποίησω, να δώσω ώθηση, ενθάρρυνση, υποστήριξη σε όποιον ζητάει να είναι αυτόνομος.


Το δικό μου έργο έχει από όλα.

Έχει πολλά πρόσωπα.

Έχει θυμό δημιουργικό, έχει πάθος, έχει οργή, έχει δύναμη, έχει θέληση, έχει αυθεντία.

Το έργο μου θέλει συμμάχους υποστηρικτές ακέραιους με καθαρά κίνητρα.

Το έργο μου έχει στόχο το μέλλον.

Πραττει στο τώρα για να δημιουργήσει μετά.


Έχω ανοίξει νέα πεδία για να έρθει νέος κόσμος, πρόσωπα που θα ενθαρρύνουν, θα είναι αληθινά κ θα νιώθω ότι στην ψυχή τους δεν υποκρίνονται, δεν χλευάζουν τα λόγια μου, δεν κοροϊδεύουν τον τρόπο μου, ούτε κ ειρωνεύονται την υπηρεσία μου.


Έχω την τύχη να έχω δυνατό ένστικτο, κ να μπορώ να διακρίνω ποιος είναι μαζί μου κ ποιος όχι, από την ενέργεια, από τα λόγια του, από τον τρόπο γραφής του.

Έχω την τύχη να μπορώ να διαβάζω τι κρύβεται πίσω από τα λόγια κάποιου.

Μπορεί μπροστά μου να μου γράφει κοπλιμεντα, αλλά διαβάζω τι κρύβεται, αν υπάρχει καθαρότητα, ζήλεια, ανταγωνισμός.

Αυτό λοιπόν το ένστικτο που στο παρελθόν το ακύρωσα, είναι τόσο δυνατό που δεν μπορώ άλλο να το αμφισβήτησω.

Ακόμα κ η σιωπή κάποιου μου στέλνει σήματα.

Είναι η ενέργεια που διαβάζεται με ευκολία.

Διαβάζεις την σιωπή.

Την μη συμμετοχή.

Τους διαλόγους.


Αυτό λοιπόν μου έδωσε την ώθηση να λάβει μια μεγάλη εκκαθάριση στο προφίλ μου.

Ναι ακόμα κ φίλους που η ενέργεια τους έβγαζε όχι κάτι θετικό προς αυτό που κάνω. Αλλα έβγαζε ξινιλα, δυσαρέσκεια έστω κ μέσα από την σιωπή τους.


Το προφίλ αυτό δεν το δημιούργησα για να βγάζω φωτό κ να δείχνω τι ωραία που περνάω.

Έχει σκοπό αυτό το προφίλ ουσιαστικό.

Οπότε δεν υπάρχει νόημα για εμένα να έχω εδώ άτομα τα οποία ξινιζουν με τον τρόπο που γράφω κ εκφραζομαι, γιατί ευτυχώς η δυστυχώς το αντιλαμβάνομαι κ για πιο λόγο ούτως η άλλως;

Επίσης γιατί να υποκρινόμαστε, αφού εμένα την ίδια η υποκρισία δεν μου αρέσει.


Συνεχίζω λοιπόν με πιο καθαρή ενέργεια, κ με συμμάχους.


Σας ευχαριστώ φίλους κ εχθρούς.

Και οι δύο με δυναμώνετε με τον τρόπο σας.

Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.