Κυριακή 16 Μαΐου 2021

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ


Ατομική ευθύνη σημαίνει ότι εγώ είμαι ο υπεύθυνος για να αποφασίσω για το σώμα μου, για την ζωή μου, και δεν επιτρέπω σε άλλους να αποφασίζουν για εμένα.


Ατομική ευθύνη όπως τόσο πολύ κηρύττουν με το δάχτυλο οι ειδικοί, χωρίς όμως να γνωρίζουν την σημασία της λέξης, σημαίνει ότι εγώ αποφασίζω για εμένα, καθως είμαι ο ενήλικας του εαυτού μου, κ δεν χρειάζομαι άλλους να μου επιβάλλουν κ να μου υποδεικνύουν το τι θα κάνω .


Έχω το δικαίωμα να μην συμφωνώ σε ότι παραβιάζει την ελευθερία μου, την κίνησή μου κ την δράση μου.

Έχω το δικαίωμα σαν ενήλικας κ σκεπτόμενο άτομο να αρνούμαι κ να μην δινω την συγκατάθεση μου σε ότι κρίνω εγώ κ κανένας άλλος ότι μπορει να με βλάψει.

Ατομική ευθύνη σημαίνει ότι δεν δέχομαι πατριαρχικές μορφές να μου κουνανε το δάχτυλο σαν να είμαι ανήλικας ή το βρέφος που εξαρτάται η ζωή του από τις βουλές άλλων.


Ατομική ευθύνη σημαίνει ότι σκέπτομαι, αμφισβητώ, ψάχνω κ ερευνώ, κ δεν υποτασσομαι στην βούληση της μάζας ή όλων εκείνων όπου υποστηρίζουν τα υψηλά συμφέροντα.


Ατομική ευθύνη σημαίνει ότι έχω απόκτηση σοφια μέσα από τις εμπειρίες κ τις πληροφορίες όπου έχω λάβει σε όλη την πορεία της ζωής μου κ έτσι έχω ωριμάσει στην οπτική μου αντίληψη, καθώς έχω δει κ παρατηρησει τις βουλές των υψηλά ιστάμενων που παίρνουν αποφάσεις για τον τόπο αυτό κ η ιστορία μου έχει δείξει τα κίνητρα τους, κ τις προθέσεις τους.


Το κοσμικό προχωρά με ταχύτατες δονήσεις στην ελεύθερη εποχή του σκεπτόμενου ανθρώπου, στην εποχή του Υδροχόου, το αεροπλάνο βρίσκεται στην πτήση κ μας μεταφέρει σε μια άλλη πραγματικότητα δημιουργώντας συνεχεις κρίσεις, ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον θάνατο για να δημιουργήσουμε ζωή, να δυναμώσουμε.

Να πεθάνουμε για να ξαναγεννηθουμε.


Βρισκόμαστε στην πιο υψηλή πτήση πολλών χιλιαδων ετών.

Ο θάνατος της παλιάς κατάστασηςς που όμως βρίσκει νέους τρόπους, νέες δυνάμεις για να διατηρήσει την ζωή.

Βρισκόμαστε στο χτίσιμο αυτής της νέας συνείδησης , μόλις τώρα σε αυτό τον μήνα του Ταύρου, στο σημείο όπου μια νέα σελήνη μόλις εδώ έγινε.

Ταύρος κ απέναντι του ο Σκορπιός, ο άξονας όπου εδώ η ζωή υπάρχει σε μια συνεχή συνάντηση με τον θάνατο.

Το αεροπλάνο της πτήσης όπου περνάει τώρα την χρονογραμμη μέσα από αυτό τον άξονα, μαζεύει τα νέα συμπαγή υλικά για να δομησει την νέα ζωή μέσα από την κατάρρευση, τον θάνατο της παλιάς σάπιας πραγματικότητας.


Βρισκόμαστε μέσα στον δρόμο όπου ο διάδρομος του καταλήγει στον Υδροχόο.

Το κοσμικό ταρακουνά πόσο ελεύθερος άνθρωπος εισαι;

Είναι η ώρα της πράξης , η πράξη όπου δομεί κ φανερώνει (Ταύρος) την ψυχική μας θέληση για να δείξουμε την ατομική μας βούληση.

Είναι οι πολλαπλές δοκιμασίες του Σκορπιού (απέναντι ζωδίου του Ταύρου), που σκουνταει, ενοχλεί, ταράζει μέσα από την απειλή του θανάτου, της φυλακής, των περιορισμών να κουνηθούμε, να γκρεμίσουμε ότι μας περιορίζει για να ζήσουμε.

Είναι ο θάνατος κ η απειλή του που όμως φέρνει την νέα ζωή .


Ότι γίνεται τώρα είναι για να δείξουμε πόσο ενήλικες είμαστε, πόση ατομική ευθύνη φέρουμε στην ζωή μας, πόσο ώριμοι είμαστε.

Καλουμαστε να αντισταθούμε σε αποφάσεις άλλων που αποφασίζουν για τις δικές μας ζωές.

Το σύμπαν έχει αποφασίσει να μας κινήσει μπροστά.

Η εποχή του εξαρτώμενου ανθρώπου όπου περίμενε κάποιος άλλος να αποφασίζει για αυτόν, η εποχή της σκλαβιάς κ της εξάρτησης έχει τελειώσει.

Αν ακόμα είσαι σκλάβος είναι γιατί δίνεις την συγκατάθεση σου.

Θέλεις να προχωρήσεις μπροστα;

Απόδειξε το.

Χτίσε

Δημιούργησε

Η ώρα είναι τωρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.