Σάββατο 22 Μαΐου 2021

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΥΤΌ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ.

Βάζεις τα όρια σου και οι παλιοί φίλοι που συνήθιζαν να πετούν τα σκουπίδια τους επάνω σου, δυσάρεστουνται.

Δεν σε έμαθαν έτσι.

Δεν ήσουν έτσι.

Δεν σε γνώρισαν έτσι.

Είχαν μάθει εκείνο το γλυκό κορίτσι , το καλό που τα δεχόταν όλα.

Ναι θυμούνται εκείνο το κορίτσι που αγαπούσε κ είχε αποδοχή σε όλους κ στα πάντα.

Ήταν γλυκό κ χαμογελούσε.

Διαφορετικό μεν, αλλά δεν ήθελε να χαλάσει την καρδιά κανενός.

Δεν ήθελε να φέρνει διαμάχες.

Γιατί είναι ενωτική, επιθυμεί ειρήνη κι όχι πόλεμο.


Τώρα λοιπόν εδώ κ καιρό αποφάσισε να υποστηρίξει τον εαυτό της.

Να προστατεύσει τον χώρο της.

Να βάλει τα όρια της.

Κι αυτό έφερε θυμό σε κάποιους που παραβίασαν την γραμμή.


-Είσαι εγωιστρια της είπαν, όταν αυτή έβαλε όρια στις παρεμβάσεις που δεν τους ζητήθηκαν.


- Έχεις αλλάξει της είπαν, δεν σε αναγνωρίζουμε, όταν εκείνη θέλησε να σταθεί για τον εαυτό της κ να πει αυτά που την πειράζουν στους άλλους.


-Εισαι δικτάτορας της είπαν, όταν αποφάσισε να βγει μπροστά κ να πει την αλήθεια που όμως δεν τους βόλευε.


Άλλαξε γιατί αποφάσισε να κλείσει την πόρτα.

Σε όσους έβρισκαν τρόπο κ δίοδο για να πετάξουν τα σκουπίδια τους.

Κι αυτό δεν άρεσε.

Ξεβολεψε.

Έφερε θυμό.


Το κορίτσι αυτό ήμουν εγώ.


Εδώ κ καιρό αποφάσισα να ακολουθήσω το ένστικτο μου, την φωνή που πάντα με προειδοποιούσε, να ακολουθήσω εκείνο που διακρίνω πίσω από τα φαινόμενα.

Αποφάσισα να υποστηρίξω κ να εμπιστευτώ τον εαυτό μου, για αυτά που μου δείχνει από μέσα, για αυτά που βλέπω με τα έσω μάτια στους άλλους, έστω κι αν εξωτερικά είναι διαφορετικά.

Στην έκλειψη αυτή η οποία δρα εδώ κ μήνες στην ζωή μου, έκανα ένα μεγάλο ξεκαθάρισμα σε φίλους παλιούς που τα δικά τους εγώ κ λάθη, σκουπίδια, απόβλητα τα φόρτωναν επάνω μου .

Αποφάσισα να κλείσω την πόρτα σε ότι αρνητική δόνηση, δυσχέρεια κ δυσαρέσκεια ένιωθα από την άλλη πλευρά.

Ότι αρνητικό συναίσθημα καταλάβαινα, και να τους ελευθερώσω.

Κυρίως όμως να απελευθερωθω.


Δεν άλλαξα τώρα.

Συνεχώς αλλάζω.

Γιατί αγαπώ την εξέλιξη.

Αγαπώ την αλήθεια.

Και αποφάσισα από εδώ κ πέρα.

Με τους φίλους που θα είμαι.

Αυτό που θα βλέπω έξω θα είναι αληθινό κ μέσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.