Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΈΡΧΕΤΑΙ

Αστρολόγοι στο εξωτερικό που παρακολουθώ, που τα λένε έξω από τα δόντια, είναι δικοί μας δηλαδή, λένε πως έρχεται κάτι πολύ μεγάλο.

Λένε επίσης ότι η αλήθεια θα αποκαλυφθεί.

Εγώ έχω βαρεθεί να το λέω αυτό.

Είναι θέμα χρόνου το πότε θα γίνει .

Το σίγουρο είναι με βλέπω ήρεμη κ ήσυχη για το έτος 2022, την στιγμή που πολύς κόσμος θα τρέχει πανικόβλητος.

Αυτές οι εικόνες μου έρχονται για το 2022.

Από την επόμενη χρονιά 

Θα κοιτάζω από μακριά το θρίλερ που θα ξετυλίγεται μέσα στο Μάτριξ, στο οποίο θα απέχω. Πάντοτε απειχα από όλη την αηδία.

Από τα θέατρα της υποκρισίας.


Επίσης ένα μεγάλο μου έργο τελειώνει τέλος του έτους κ αρχές του 2022, κ μεταβαινω σε μια νέα αποστολή από τον Μάρτιο κ μετά.

Νιώθω την μετάβαση σιγά σιγά ότι έρχεται, κ η αποστολή μου αλλάζει.

Θα βρίσκομαι σε άλλο σημείο κ θα δίνω με άλλο τρόπο.

Το 2022 θα δούμε πολλά από αυτά που έχω περιγράψει κατά καιρούς.

Ο δικός μου ο ρόλος ήταν για να προστατεύσω κ να προειδοποιήσω αυτό που έρχεται.

Αυτά που είχα να πω τα είπα.

Εδώ κ πολλά έτη.

Τώρα ήρθε η ώρα των γεγονότων.

Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί .

Σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.