Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Ο κόσμος των ψευδαισθήσεων καταρρέει



Ο κόσμος ο σάπιος.
Ο κόσμος των ψευδαισθήσεων καταρρέει. Γκρεμίζεται κάθε μέρα .
Σεισμός μέσα σεισμός κι έξω.
Κι απο τι φτιάχνεται το ψέμα?
Από το μεγάλο εγώ.
Το εγώ του βολέματος.
Το εγώ του συμφέροντος.
Το εγώ εκείνο που στηρίζει την ζωή του επάνω στην ύλη.
Κυβερνάται από την ύλη.
Καθορίζεται από αυτή.
Αφοσιώνεται σε αυτή.
Υπάρχει μόνο γι αυτή.
Ορά μόνο αυτή.

Το εγώ εκείνο που οι αποφάσεις του.
Ο νους του.
Οι πράξεις του .
Η κάθε του κίνηση γίνειται για ένα βόλεμα.
Το εγώ που ζει μέσα στο ψέμα του.
Το εγώ που παρουσιάζει έξω
Μια εικόνα που δεν αντιπροσωπεύει
Αυτό που είναι μέσα.
Το εγώ που εναντιώνεται στην έσω φωνή.
Το εγώ που κινείται για την υλική του ασφάλεια.
Μόνο η ύλη υπάρχει.
Μόνο με την ύλη δείχνεται.
Το εγώ
Που ψεύδεται στην ψυχή του.
Το εγώ
Ο Ιούδας Ισκαριώτης
Που για λίγα τάλαρα προδίδει
Προδώνει την αλήθεια
Διυλεύει για το ψέμα
Υποτάσσεται στο ψέμα
Ξεπουλιέται για το ψέμα.
Η ζωή του εγώ όλη ένα ψέμα.
Ο κόσμος όλος ένα εγώ.
Ζει μέσα από ένα εγώ.
Κάθε στιγμή
Κάθε ώρα προδίδει την ψυχή
Το είναι του για το ψέμα
Ένας κόσμος εγώ.
Συμφέρον όφελος ψέμα.
Μια ψευδαίσθηση όλος ο κόσμος.
Φανερώνει έξω
Αυτό που τον βολεύει
Όχι αυτό που είναι
Δείχνει έξω
Μιλά επικοινωνεί ότι τον οφελεί.
Παντού ψέμα όφελος συμφέρον.

Ο κόσμος του εγώ.
Τόσο έντονα αυτές τις μέρες αποκαλύπτεται.
Η έξω επιφάνεια
Τα δήθεν.
Η κάλυψη.
Όλα οκ όλα καλά.
Καλυμένα με μπόλικη ζάχαρη
Ζαχαρωμένα ψέματα
Κι ομως δεν μπορούν άλλο να καλυφθούν.
Όση στρώση κι αν βάλεις.
Όση ζάχαρη κι αν απλώσεις.
Δεν πιάνει.
Δεν καλύπτει.
Γιατί τα έσω μάτια άνοιξαν.
Και είναι τα μάτια της ψυχής.
Συνδεδεμένα με την πηγή.
Η πηγή του Ήλιου.
Του φωτός.
Της αλήθειας.
Αποκαλύπτει.
Εικόνες που δεν ειναι φανερές στην υλική πραγματικότητα.
Όμως οι εκπαιδευμένοι έσω γνωρίζουν.
Βλέπουν κ ορούν.
Τίποτα δεν μπορεί να κρυφτεί.
Οι έσω αισθήσεις τόσο έντονα
πια εκδηλωμένες.
Τα έσω μάτια ορούν.
Ότι τα έξω δεν βλέπουν.
Η ενέργεια της ψυχής είναι έντονη.
Μιλάει ηχεί ακούγεται η φωνή της.
Η ύλη όσο και να θέλει να παρουσιάσει κάτι άλλο.
Όσο και να θέλει να καλύψει.
Δεν γίνεται πιστευτή.
Είναι το αόρατο πεδίο πια.
Το μη εκδηλωμένο που γίνεται ορατό.
Φαίνεται όσο ποτέ.
Η ενέργεια η άυλη εκδηλώνεται.
Με κάθε αίσθηση πια.
Κι αυτό προκαλεί τις ρωγμές.
Κανείς πια .
Κ τίποτα ψευδές.
Δεν μπορεί να υπάρξει.
Όλα στο φως.
Όλα φανερά.
Όλα αποκαλύπτονται.
Γιατί η ψυχή.
Το άυλο και αόρατο.
Αντηχεί παντού.
Από άκρη σε άκρη.
Με κάθε τρόπο.
Σε κάθε ύπαρξη.
Όλα στο φως.

Αν η αλήθεια σου εκτός.
Στην πράξη σου.
Συνηχεί με εντός.
Μην ανησυχείς.

Είσαι το φως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.