Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Συμβουλές φόβου




'Προσοχή μην μιλάς γιατί δεν θα έχεις κόσμο'.
'Προσοχή μην μιλάς γιατι δεν θα έρθει ο πελάτης ο καλός με το χρήμα'.
'Προσοχή μην μιλάς δεν σε συμφέρει θα χάσεις κόσμο'.

Συμβουλές φόβου ( σε λάθος άτομο τις λέτε).
Μεγαλώσαμε μέσα σε αυτές τις φοβικές συμβουλές.
Γιατί όταν μιλάς κ λες αυτά που πρέπει ξεβολεύονται πολλοί.
Γιατί όταν μιλάς δεν αρέσει η αλήθεια.
Γιατί δεν συμφέρει .

Γελάω πάντα όταν ακούω αυτές τις συμβουλές.
Γιατί ποτέ στην ζωή μου δεν τις ακολούθησα.
Και είμαι πάντα κερδισμένη.
Γιατί όσο ακολουθώ την αλήθεια ο κόσμος πολλαπλασιάζεται.
Γιατί ο κόσμος έχει σιχαθεί το παλιό το σάπιο.
Γιατί η ύλη δεν ήταν ποτέ το αρχικό μου κίνητρο
Γιατί δεν είμαι αιχμάλωτη της.
Γιατί αυτοί που είναι να με ακολουθήσουν θα είναι στον ίδιο κραδασμό με εμένα.
Γιατί στην πορεία της ζωής μου δεν εξαρτήθηκα ούτε ακολούθησα υλικά κίνητρα κ φυλακές.
Γιατί είμαι ελεύθερη κ θέλω εκεί να παραμείνω.
Γιατί με το μικροσκόπιο ψάχνουμε να βρούμε άσπιλους αμόλυντους ανθρώπους.
Γιατί ο φόβος σε κρατά εγκλωβισμένο μέσα στο έλος του βόθρου.
Μίλα δράσε τόλμα
Όσο δεν το κάνεις κ συμμετέχεις στα παιχνίδια συμφέροντος τόσο κ θα συνεχίζεις να βολεύεις τους άλλους εθς βάρος σου.
Μίλα ξεβόλεψε ταρακούνησε τον βοθρο κ την σαπίλα.
Η εποχή είναι Τώρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.