Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Ένα μεγάλο ευχαριστώ !



Αυτές τις μέρες γίνεται ένας χαμός από μηνύματα ενθαρρυντικά inbox, αλλά και από ανθρώπους που συναντώ για τα κείμενα που ανεβάζω, πολλά καινούργια άτομα έρχονται. Σας ευχαριστώ από την καρδιά.
Πορεύομαι όλη μου την ζωή μέσα απο την καρδιά.
Οι ανέσεις κ το κυνήγι της ύλης καθώς απο μικρή αφυπνίστηκα δεν ήταν ποτέ στις προτεραιότητες.
Είχα κάθε ευκαιρία να έχω μθα ζωή που πολλοί θα ήθελαν , που βιώνεται μέσα απο την ματαιοδοξία κ την επίδειξη αλλά δεν με άγγιξε ποτέ αυτό το μοντέλο.
Κάθε άλλο η ψυχή μου ζητούσε την αλήθεια μόνο και την ομορφιά.
Η ζωή μου είναι μέσα από ένα δρόμο γεμάτο από ιστορίες ρίσκα πάνω κάτω, αλλά μέσα στην απλότητα την ομορφιά κ την αλήθεια.
Συνεχίζω δυνατότερη και πιο σίγουρη από ποτέ.
Γιατί οι ανέσεις που εγκατέλειψα δεν θα έκαναν αυτό που είμαι σήμερα.
Οι φίλοι μου κ οι άνθρωποι που με περιτρυγίζουν είναι επιλεγμενοι μέσα από αυτά που κατέχουν εντός, κι όχι μέσα από αυτά που έχουν εκτός.
Οι πελάτες που με πλησιάζουν στην δουλειά μου , βρίσκονται στον ίδιο κραδασμό με την ψυχή μου κι αυτό έχω ζητήσει.
Το μότο μου άλλωστε είναι ότι ο πλούτος εντός φωτίζει την ύπαρξη.
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη, τα ενθαρρυντικά σας λόγια.
Καλημέρα σας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.