Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

ΑΡΗΣ ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ. ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΛΕΡΝΑΙΑΣ ΥΔΡΑΣ.

 




Το εγώ της Λερναία Ύδρας που συνεχώς απαιτεί περισσότερα από τους άλλους, κ μένει ανικανοποίητο. Το ΤΕΡΑΣΤΙΟ εγώ που ξοδεύει την ενέργεια του για να επιβάλλεται, που εξαντλεί τα όρια του για να κατακτήσει τον χώρο του. Μια μάχη όλος ο κόσμος από θηρία του εγώ, που το καθένα διεκδικεί τον χώρο του.
Μια ζούγκλα ένα ξόδεμα ενέργειας για επιβολή όπου οδηγεί στην ασθένεια.
Άρης Πλούτωνας το θηρίο του εγώ αυτές τις μέρες γιγαντώνεται.
Το εγώ που δεν μπορεί να δει την θέση του άλλου, να κατανοήσει, που διεκδικεί μέχρι θανάτου.
Το εγώ που αρρωσταίνει.
Που είναι αιτία της ασθένειας.
Το εγώ της Λερναίας Ύδρας.
Το εγώ των θανάτων.
Που ποτέ δεν ησυχάζει.
Παρά ανοίγει το στόμα.
Κ ζητάει συνεχώς.
Το εγώ των τοξινών
Που αν δεν επιβληθεί.
Κ δεν είναι νικητής
Ποτέ του δεν ηρεμεί.

Μέρες που τα Εγώ.
Τα εγώ των τοξινών
Φανερώνονται.

Βάλε όρια στα εγώ.
Που συνεχώς κατασπαράζουν.
Τρώνε τις σάρκες.
Γρατζουνάνε την ψυχή.
Σαν τσουγκράνα που αφαιρεί
Όλη σου την δύναμη.
Εξοντώνει το εγώ.
Βάλε όρια σε όσους
Σου γδέρνουν την ψυχή.
Βάλε όρια στις τοξίνες
Πες όχι στην ορμή που σε αποδυναμώνει.
Όχι στην δράση που φέρνει θάνατο.
Όρια σε ότι καταστρέφει.
Όχι σε ότι θανατώνει την ψυχή.

ΑΡΗΣ ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
(5/11).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.