Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?

 Όλα αυτά που βιώνουμε σήμερα είναι γιατί :


-Οι εργοδότες που απειλούν, βρίσκονται στο σκοτάδι.

-Οι γιατροί που προτείνουν τους εμβολιασμούς, ακολουθούν το συμφέρον τους.

-Οι πολιτικοί που βρίσκονται μέσα στην βουλή, ανήκουν στην μασονία.

-Απλοί πολίτες που ανήκουν σε κόμματα, ακολουθούν ότι πει ο αρχηγός τους , κ τρέχουν να εμβολιαστουν, χωρίς να σκεφτούν. Ότι πει η κεφαλή!

-Μεγάλοι άνθρωποι βρίσκονται στον φόβο κ στον τρόμο, γιατί παρακολουθούν πιστεύουν κ ακούνε ότι τους πει, το μεγάλο όπλο των Μασόνων, η τηλεόραση, τα δελτία τρόμου.

-Δικοί μας άνθρωποι, φίλοι συγγενείς, έχουν κι αυτοί παραμείνει στην συχνότητα του φόβου, μέσα στο μυαλό τους παίζουν όλα τα καταστροφικά σενάρια, βρίσκονται μέσα στο Μάτριξ βαθειά.


Έχω διώξει αφαιρέσει από την ζωή μου, φίλους κ κοντινά πρόσωπα που ακολουθησαν εντολές του κόμματος τους, που έχουν μείνει στον φόβο κ όλα αυτά τα εισέπραττα, καθώς έβρισκαν χώρο κ τρόπο για να πετάξουν τον τρόμο τους επάνω μου.

Έκλεισα όλες τις πόρτες , όλες τις παλιές φιλίες που έχουν μείνει πίσω , όπου επέλεξαν να είναι μέσα στον χώρο του Μάτριξ κ να το υπηρετήσουν.


Όχι φίλοι μου δεν θα σας κάνω άλλο την χάρη να πετάτε τα καταστροφικά σας σεναρια επάνω μου, όχι αυτή η εξυπηρέτηση έχει τελειώσει εδώ κ πολύ καιρό. 


Σε αυτόν τον υπέροχο νέο κόσμο του φωτός, όπου εκεί θα ανήκουν οι ήρωες, οι γενναίοι, οι τολμηροί, όλοι οι παραπανω δεν ανήκουν.

Επέλεξε το μυαλό τους κι όχι η ψυχή τους να παραμείνουν στο σκότος, στον φόβο, στο συμφέρον της ομάδας, του κόμματος.

Δεν είναι επιλογή ψυχής αυτό.

Γιατί η ψυχή όταν είναι στο σκότος δεν ζει.

Μόνο αναμμένη στο φως της.


Όχι φίλοι μου, εργοδότες, πολιτικοί, γιατροί, δεν θα είστε εσείς εκεί. Ο χρόνος της ύπαρξής σας τελείωσε.

Η γραμμή της εξέλιξης επίσης.

Δεν έχετε άλλο περιθώριο.

Οι εξετάσεις δόθηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.