Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ. ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ

Τους μόνους που συμπονω κ συγχωρώ σε αυτή την παράνοια, είναι οι ηλικιωμένοι.

Αυτοί είναι οι μόνοι που δεν φταίνε ότι κι αν αποφασίσουν, καθώς οι άνθρωποι ανήκουν σε ένα παλιό τρόπο σκέψης.


Παρόλα αυτά πραγματικά βρίσκεις μεσα σε αυτούς πολλούς σκεπτόμενους που με εκπλήσσουν ευχάριστα.


Πάρα πολλοί με ανοιχτό μυαλό, μάτια κ αυτιά επίσης, έχουν καταλάβει το πλαστό αφήγημα.


Μεγάλη χαρά έχω πάρει από ανθρώπους μεγάλους σε ηλικία που αντιστεκονται, αλλά ακόμα κι αυτοί που δεν έχουν καταλάβει, τους κατανοώ, δεν έχω απαιτήσεις από αυτούς.

Είναι γλυκύτατοι όλοι τους. Έχω μεγάλη αγάπη γι αυτούς. 


Αντιθέτως εκπλησομαι από τις μικρότερες νεαρές ηλικιες, η και από την μεσαία ηλικία.

Εκεί πραγματικά δεν έχω λόγια για αυτό που βλέπω.

Την τύφλα τους, την κώφωση, την δουλοποιηση τους σε απολαύσεις, να μην χάσουν το γυμναστήριο τους, τον καφέ τους, να μην στερηθεί τίποτα το υλικό τους σώμα, παραδίδονται χωρίς δεύτερη σκέψη.


Ποιοι είναι οι άνθρωποι που εκτιμώ;

Μα φυσικά αυτοί που υποστηρίζουν την ανώτατη αξία όλων.

Και ποια είναι αυτή;

Μα φυσικά η ελευθερία.

Είναι η ανώτερη αξία.


Και όταν λέω ελευθερια εννοώ εκείνον που δεν υποτάσσεται σε δουλικές συμπεριφορες.


Υπάρχει η έννοια της ελευθερίας στο υλικό πεδίο που σε οδηγεί στο να μπορείς να είσαι κ να πηγαίνεις εκεί που θέλεις.


Αλλά η ουσιαστικη ελευθερία είναι πνευματική.

Και είναι η ρίζα όλων .

Όλων των αξιών.

Είναι η βάση της αγάπης.


Και ποιος είναι ο πνευματικά ελεύθερος;


Εκείνος που δεν υποστηρίζει τα σχέδια των διαφθαρμενων.

Εκείνος που δεν σκύβει το κεφάλι του σε πρόσωπα που ασκούν φασισμό, βία, αλαζονεία.

Εκείνος που δεν υποτάσσεται σε δήμιους γιατί με αυτό τον τρόπο μπορεί κ φυλάσσει τα νώτα του.


Αυτούς εκτιμώ.

Κι αυτούς θέλω δίπλα μου.

Σπάνιο είδος.

Αλλά αν είσαι ελεύθερος άνθρωπος ελκυεις ομοίως κι άλλους.


Έχω τέτοιους ανθρώπους δίπλα μου.

Τους υπόλοιπους τους δούλους τους απομακρύνω.

Μάλλον δεν τους πλησιάζω καν.

Η δεν τους αφήνω.


Οι δούλοι με τους δούλους.

Και οι ελεύθεροι με τους ελεύθερους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.