Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021

ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.


Κυκλοφορεί ένα ποστ παντού που έπεσε στην αντίληψη μου, που λέει είτε είσαι εμβολιασμενος είτε όχι είσαι φίλος μου. Μπλα μπλα μπλα

Με αφορμή αυτό το ποστ με το οποίο δεν συμφωνώ, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

Ένα ποστ που στοχεύει στον οίκτο, κ δημιουργεί ενοχές κ τύψεις, δεν έχει αλήθεια.


Πρώτον λοιπόν το να είμαι φίλη με κάποιον που έχει εμβολιαστεί δεν μπορεί να γίνει. Είναι ψευτικο, είναι επιφανειακό.

Γιατι το να έχεις πάει σε εμβολιασμό.

Δεν είναι απλά μια πράξη . 

Πίσω από αυτή την κίνηση υπάρχει κάτι πολύ βαθύτερο.

Δηλώνει η κίνηση αυτή τον τρόπο που ο άλλος αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα.


Για εμένα το να είμαι φίλος με ένα άτομο δηλώνει πρώτα από όλα επικοινωνία ουσιαστική.

Ότι βρισκομαστε στο ίδιο μήκος κύματος, ότι έχουμε ίδιο βαθμό αντίληψης.

Για εμένα φιλία δεν σημαίνει φαι, ποτό, καλοπέραση.

Ναι αυτό το έκανα σε μικρότερη ηλικία.

Φυσικά κ έχω κάνει τέτοιες επιλογές, μέχρι τα 26 που ήταν παντελώς λάθος, καθώς η σύνδεση ήταν για επιφανειακρς εξόδους.

Καθώς όμως από μικρή ήμουν παρατηρητρια, ευαίσθητη, κ αρκετά συναισθηματική, τα άτομα αυτά με απογοήτευσαν καθώς έβλεπα ότι οι επιλογές τους μετά ήταν σε άλλο μήκος κύματος από εμένα.

Έτσι πολύ γρήγορα κ νωρίς από τα 26 κ μετά, απομονωθηκα, κ προτίμησα να είμαι μοναχική παρά να κάμω παρέες για να γεμίσω την ώρα μου.


Αυτό με οδήγησε στο να γίνω πιο ανεξάρτητη στην ζωή μου, κ να μην ακολουθώ κανέναν αν αυτό δεν το ήθελα πραγματικά.


Η φιλία για εμένα είναι επικοινωνία λοιπόν.

Άρα με ένα εμβολιασμενοι τι φίλη μπορώ να γίνω, όταν τα μάτια του είναι κλειστά, όταν ζει μέσα στον φόβο, όταν σκέφτεται μόνο το συμφέρον του, όταν είναι υλιστής;

Τι φίλη μπορώ να γίνω με κάποιον που δεν είναι σκεπτόμενος, δεν αμφισβητεί, δεν αντιδρά, αλλά βολεύεται;

Τους φίλους που έχω κ θέλω να κάνω παρέα , θέλω να τους θαυμάζω για την αλήθεια τους, για το θάρρος τους.

Θέλω να είναι αυθεντικοί κ αυθόρμητοι στα συναισθήματα τους 

Δεν εκτιμώ καθόλου όσους κλείνουν τα στόματα τους, για να μην χαλάσουν καρδιές με άλλους.

Που θέλουν να τα έχουν καλά με όλους.


Άρα όχι φίλος κ να διασκεδάσω με ανθρώπους που δεν βλέπουν τι συμβαίνει έξω , δεν μπορώ.

Δεν μπορώ γιατί μου αρέσει να κάνω συζητήσεις με εκείνους που αντιλαμβάνονται.

Κ για να έχεις αντίληψη, σημαινει ότι δεν μένεις στην επιφάνεια, αλλά ψάχνεις βαθύτερα, θέλεις να δεις πίσω από τα φαινόμενα τι γίνεται.

Ενδιαφέρεσαι να ανακαλύψεις την ουσία.

Δηλαδή αναζητάς την αλήθεια.

Ψάχνεις έρευνας.

Ζεις με εσωτερικό τρόπο την ζωή.


Δεν έχω τίποτα κοινό με ανθρώπους που επιλέγουν να ακολουθήσουν το αφήγημα αυτό.

Δεν με συνδέει τίποτα.

Ποτέ άλλωστε

Απλά τώρα μου είναι πιο φανερό.

Το γιατί.


Όχι δεν μπορώ να περάσω καλά με ανθρώπους που κλείνουν τα μάτια στην αλήθεια.

Όχι δεν μπορώ γιατί δεν υπάρχει επικοινωνία.


Η φιλία είναι επικοινωνία, είναι άνοιγμα προς εξέλιξη, είναι ένωση ουσιαστική που δίνει ο ένας τον άλλον την σοφία του, εμπιστεύεσαι τον τρόπο σκέψης του, συμβουλεύεσαι , συζητάς αυτά που σας απασχολούν.

Τι συμβουλή μπορεί να δώσει λοιπόν κάποιος που δεν βλέπει;

Πόση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις σε κάποιον που επιλέγει μέσα από φόβο, με κλειστά τα μάτια, κ επιθυμεί να ζει μέσα στον ψεύτικο κόσμο, να μην χάσει τα προνόμια του;


Μένω μακριά λοιπόν.

Γιατί θέλω να είμαι αληθινή.

Γιατί θαυμάζω την αυθεντική έκφραση.


Αυτή την στιγμή οι άνθρωποι που επιλέγουν να ακολουθήσουν το αφήγημα, είναι προδότες.

Όχι δεν έχω τίποτα κοινό με αυτούς.


Γίνετε αληθινοί.

Μπείτε στην καρδιά.

Εκεί θα ανακαλύψετε ότι η καρδιά σας θρηνεί όταν κάνει φιλίες του δήθεν, του πρέπει, της επιφάνειας.

Δυσανασχετεί.

Ασθενεί.

Μην δημιουργείται άλλες ασθένειες.

Μην διατηρείτε την αρρώστια.

Όχι άλλες τοξίνες.

Βγείτε από το μυαλό.

Μπείτε στην καρδιά.

Μπείτε στον δρόμο της αλήθειας

Μόνο έτσι θα υπάρξει υγεία στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.