Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ ΚΟΣΜΟΥ ΞΥΠΝΑ Κ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ

 Είμαι στην παραλία σήμερα κ μια γλυκυτατη Μυκονιάτισσα καθόταν ακριβώς δίπλα μου κ έλεγε στην φίλη της που καθοταν παραπέρα.


-Εγώ νόσησα με κορώνα, μόνο λίγο βήχα είχα τίποτα αλλο. Και να σου πω συνέχισε, το φοβόμουν λίγο, γιατί δεν είμαι εμβολιασμένη.


Εκείνη την στιγμή, ήθελα να σηκωθώ κ να την πνίξω στα φιλιά!  Να της πω μπράβο!!! Επιτέλους! Συγχαρητήρια!!  Τέτοια χαρά που μου έδωσε!


Σκέφτηκα πως υπάρχουν ανθρωποι που αν κ είχαν φόβο μέσα τους, αποφάσισαν να ακολουθήσουν την εσωτερική τους φωνη όπου τους οδήγησε να τον υπερβούν.


Άθελα τους επέτρεψαν την θεική φωνή να βγει μπροστά κ να πάρει τα ηνία, αφήνοντας πίσω την ερπετική καθοδήγηση που έχει εισβάλλει χρόνια τώρα στο νου των ανθρώπων, κρατώντας τους σε λήθη κ σε ύπνωση.


Κυρία μου δεν σας ξέρω, αλλά μου φτιάξατε την μέρα σήμερα! Σας αγαπώ!


Όλους εσάς που αν κ φοβηθήκατε, το αποτέλεσμα ήταν να κάνετε μια μεγάλη υπέρβαση κ να αφήσετε τον θείο νου να υπερισχύσει.


Όλους εσάς σας αγαπώ.

Ναι αυτή η μάχη είναι θεική.

Και η νίκη είναι δική μας.


Γιατί καταφέραμε να ταρακουνήσουμε τον κόσμο όλο .

Και να φέρουμε τα πάντα ανάποδα.

Και συνεχίζουμε.


Και περιμένουμε όλους εσάς που εξαπατηθήκατε, πλανηθήκατε να ενωθείτε μαζί μας.

Είμαστε εδώ.

Εμείς οι άνθρωποι που ανοίξαμε την πόρτα στην θεία φωνή, της αλήθειας.

Είμαστε εδώ κ περιμένουμε το νέο κύμα που έρχεται με φόρα.

Το νεο κύμα ανθρώπων που ξυπνά κ θα είναι τεράστιο.

Είμαστε εδώ για εσάς.

Στην μεγαλύτερη αφύπνιση που υπήρξε ποτέ στην ιστορία.

Είμαστε εδώ με ανοιχτά τα χέρια.

Για την μεγάλη υπέρβαση κ ένωση που υπήρξε ποτέ στην ανθρωπότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.