Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022

ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ Κ ΣΟΦΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ

 Για παρα πολλά χρόνια , σίγουρα σχεδον πριν 15- 20 ετη, ναι ναι απο το 2007 κ μετά, όταν χρειάστηκε να παω σε γυναικολόγους να ζητήσω λύσεις κ διεξόδους διαφορετικές, μου ειχε κάνει εντυπωση που όλοι τους ειχαν μια ίδια απαντηση, μια ίδια κατεύθυνση.


Σε ένα θέμα που με απασχόλησε, κανείς τους δεν είχε ενδιαφερθεί για το ψυχολογικό κομμάτι, για την ρίζα, την αιτία.


Εγώ από την άλλη ήμουν σε μια περίοδο που το ένστικτο μέσα μου, η φωνή της καρδιας μου έλεγε το αντίθετο, από αυτο που όλοι με κατεύθυναν, αλλά ήταν η πρωτη φορά που ξεκινησε μέσα μου η διαφωνία σε αυτο που λένε οι απο έξω κ σε αυτέ που λεει το μέσα μου.


Όταν αποφάσισα να τους ακούσω, τα πάντα πήγαν λάθος, γιατι μέσα μου υπήρχε άλλη φωνή, η φωνή της σοφίας που όμως για ακόμα μια φορά δεν την είχα ακούσει κ φυσικά πλήρωσα τις συνέπειες τότε. Πήρα όμως το μάθημα, το δίδαγμα


Στην πορεία μετά από χρόνια όμως επιβεβαιώθηκα.


Το εσωτερικό μου συναίσθημα, η εσωτερική μου φωνή, ο εαυτός μέσα, ήξερε ότι ήμουν μπροστά σε ανθρώπους γιατρούς που δεν ήξεραν τίποτα από βίωμα, δεν ένιωθαν, απλά είχαν παπαγαλίσσει έτοιμη γνώση.


Από τότε σπάνια επισκέφτομαι γιατρούς κλασικούς κυρίως, όσο δε για τους γυναικολογους τους έχω διαγράψει εδώ κ πολλά χρόνια.


Μόνο αν γνωρίζω τον άλλον.

Ειδάλλως δεν πάω.

Και ζητάω να φέρνει κοντά μου ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ κι όχι ρομπότ που ξέρουν να μεταφέρουν πληροφορίες, αλλά δεν νιώθουν.


Από τότε έχει χαθεί η εμπιστοσύνη μου σε όλους αυτούς τους γνώστες αλλα γενικότερα μετά από όλη αυτή την εμπειρία, αναθεώρησα σε όλες αυτες τις εξωτερικές υποδείξεις που διαφήμιζαν θεραπείες εξετάσεις , που τελικά το μόνο που ήθελαν ήταν να σε κάνουν να νιώθεις ότι κινδυνεύεις να αρρωστήσεις .


Οι διαφημίσεις μιας κλίκας που θέλει να σε κατευθύνει ότι πριν αρρωστήσεις χρειάζεται να κάνεις πχ εξέταση μαστού, ή να κάνεις εμβόλιο τραχήλου, κάνε πρόληψη για το ένα ή για το άλλο.

Κι έτσι με αυτό τον τρόπο, μέσα από αυτές τις διαφημίσεις καταφέρνουν να σπέρνουν τον φόβο, να προγραμματίζουν τον νου της μάζας ότι μπορεί να πάθεις κι αυτο.


Είναι το όπλο της αυθυποβολής.

Σε πείθουν ότι αφού έχεις πχ περάσει τα 40 πρέπει να κάνεις μαστογραφία.


Και τελικά όλες αυτές οι μαστογραφίες, όλα αυτα τα εμβόλια να είναι υπεύθυνα για τις παθήσεις που έρχονται.


Να μην μιλήσω για τις εξωσωματικές που γεμίζουν φάρμακα τις γυναίκες, είναι πέρα από την φύση, κ τελικά σπέρνουν τοξικά στο σώμα.


Πόσα από όλα αυτά που οι ειδικοί έχουν προτείνει, κ τελικά γεμίζουν τις τσέπες τους κ μολύνουν τα δικά μας σώματα.


Όπως τα εμβόλια τώρα, έτσι κι όλα αυτά που έχουν προηγηθεί , που τελικά ευθύνονται για αυξήσεις σε παθήσεις, σε καρκίνους.


Τα εμβόλια τώρα για να σώσουν ζωές κ τελικά οδηγούν σε ξαφνικούς θανάτους.

Οι τεχνικοί τρόποι για να φέρεις ένα παιδί, που ποντάρουν στην επιθυμία της γυναίκας κ τελικά κι αυτά μολύνουν το σώμα της.


Είναι ακριβώς οι ίδιες τεχνικές, άρθρα με ψέματα ιατρικά πόσα κ πόσα έχουμε διαβάσει που τελικά δεν μας είπαν την αλήθεια.


Θεε μου τι ψέματα , πόσα ψέματα μας έχουν πει στο όνομα μιας επιστήμης. Χειραγώγησαν τα πάντα στον τρόμο του θανάτου, στον πόθο για μια νέα ζωή.


Πριν 20 χρόνια είχα μιλήσει σε μια ομάδα για τους κινδύνους κ τις τοξίνες σε όλα αυτά, κ είχαν πέσει να με φάνε. Ήμουν η μόνη τότε.

Όπως πάντα βέβαια στις ιδέες μου.


Τους είχα γράψει ότι σε 20 χρόνια δηλαδη το 2027 θα δούμε τις συνέπειες από όλα αυτά.


Αυτό δεν το έλεγα γιατί γνώριζα αστρολογικά τι έρχεται, αλλά καθαρά ενορατικά μιλούσα.


Τώρα όμως που πλησιάζει η εκκαθάριση της επιστήμης, κ η συνέπεια σε όλο αυτό απο τις τεχνολογικές επεμβάσεις κάθε είδους, με τον Πλούτωνα στον Υδροχοο απο το 2025, μπορώ να το επιβεβαιώσω.


Θα δούμε τις συνέπειες από τις χειραγωγήσεις κ τις ύπουλες μεθόδους που χρησιμοποίησαν σε ότι αφορά γεννήσεις, παιδιά, εμβόλια.


Θα φανεί η αλήθεια της επιστήμης κ πως αυτή χρησιμοποιήθηκε .


Το κείμενο μου δεν γράφτηκε για να τρομάξω, αλλά αν κάποιος θέλει αληθινα να πάρει την ζωή στα χέρια του, θα πρέπει να δει τι βάζει υπεύθυνα στο σώμα του κ σε ποιους έδωσε την δύναμη του μέχρι τώρα κ να πάρει την ευθύνη αρχικά.


Έτσι μόνο με συχνές αποτοξινώσεις, δυνατές καθάρσεις μπορεί να καθαρίσει το σώμα του από τοξίνες, αλλά γενικότερα χρειάζεται να είναι κι ο ίδιος καθαρός άνθρωπος, δηλαδή να εκφράζει το συναίσθημα, την αλήθεια της καρδιάς του, να βγάζει ότι τον πνίγει, ότι τον δηλητηριάζει.


Ένα κείμενο που γράφτηκε όχι για να τρομάξει, αλλά επιτέλους για να δούμε ότι παραδώσαμε τις ζωές μας σε τύρρανους κ σε εγκληματίες, κι ότι αν θέλουμε ποιότητα κ διάρκεια ζωής τότε είναι η ώρα να παραδεχτούμε ότι εμείς έχουμε την ευθύνη.


Οι σκέψεις αυτές ήρθαν τώρα επάνω γιατί φορτώνει μια πανσέληνος στον άξονα της μητέρας/ ενήλικα.

Σε τρίγωνο με Ουρανό κ Βόρειο δεσμό, τους δείκτες της αλήθειας, των σοκ κ της εξέλιξης.


Ας δούμε καθαρά λοιπόν την αλήθεια.

Κι ας γίνουμε οι ενήλικες που έχουμε τον έλεγχο της τροφής μας.

Αλλά κυρίως ας ανοίξουμε την διαύγεια κ τον νου μας, κι ας αφήσουμε πίσω τις παρωπίδες.


Δεν έχουμε πολύ χρόνο.

Είναι η ώρα να σταθούμε στα πόδια μας.

Να ολοκληρωθούμε.

Να ελευθερωθούμε από τις λάθος κατευθύνσεις που υποδουλώνουν κ χειραγωγούν.

Να βγούμε από τον ιστό των ψεμάτων που μας είπαν.

Να ακολουθήσουμε την δική μας φωνή, τον εαυτό μας που έχει σοφία, ακόμα κι αν αυτό μας οδηγησει στο να είμαστε μόνοι, γιατι η κοινωνία οι φίλοι κ οι γνωστοί δεν θα είναι εκεί για να μας στηρίξουν.


Όμως το αποτέλεσμα μετά θα μας δικαιώσει.

Και τελικά αυτή η κίνηση θα γράψει την επόμενη μεταβολή στον ανθρωπινο κορμο.


Γιατί κάθε ένας που γίνεται ολόκληρος.

Είναι ελεύθερος.

Και μπορεί να γράψει κ να μετατοπίσει την ανθρώπινη ιστορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.