Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Η ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ ΜΟΥ



Καλημέρα φίλοι μου.
Σήμερα θέλω να πω ένα ευχαριστώ για όσους φίλους με διαβάζουν κάθε μέρα.
Για μένα η γραφή κ η έκφραση, η μετάδοση είναι η ζωή μου, καθώς μέσα από αυτήν εξελίσσομαι και ταυτόχρονα πορεύομαι επάνω στον σταυρό του πεπρωμένου μου όπως έχει δοθεί.
Η μετάδοση κ η έκφραση, μου δίνει την δυνατότητα να ξεκλειδώσω κ να απελευθερώσω μια γνώση όπου υπήρχε και λόγω πολλών μποκαρισμάτων είχε κλειδωθεί μέσα, σαν μια τεράστια κοιλιά εγκύου που κουβαλάει ένα μωρό.
Στο δρόμο αυτό της απελευθέρωσης, η οποία συνεχίζεται καθώς η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ,
η πορεία μου ήταν μοναχική.
Κι όταν λέω μοναχική εννοώ ότι δεν υπήρξε κάποια υποστήριξη αρχικά κ ώθηση από το πιο κοντινό μου περιβάλλον.

Αυτό δεν το λέω σαν παράπονο, απλά έτσι έχει επιλεγεί.
Γιατι ο δρόμος της εξέλιξης του καθενός είναι μοναχικός.
Οι φίλοι συγγενείς που είναι τριγύρω συνήθως δεν έχουν κοινό στοιχείο με τον δικό σου δρόμο.
Γι αυτό κ όλοι όσοι θέλουν να προχωρούν χρειάζεται να αποκολλούνται από το τριγύρω περβάλλον τους, γιατί ειδάλως αν δεν το κάνουν κι αν περιμένουν από εκεί στήριξη ενθάρρυνση σε κάτι που είναι μόνο γι αυτούς, δεν θα καταφέρουν να φύγουν ποτέ, κ να βρουν το δικό τους έργο.
Αυτό που είμαι σήμερα έχει δημιουργηθεί ακριβώς μέσα από το σπάσιμο από πολύ νωρίς, από τα όρια που βάζουν οικογένεια κ φίλοι .
Είναι αυτή η πρόκληση πάντα για εκείνον που θέλει να πορευτεί στον δρόμο του.
Μέσα στον δικό μου δρόμο, ένα κομμάτι της εξέλιξης μου είναι ο λόγος κ η έκφραση της αλήθειας μου μέσα απο τα βιώματα μου.
Η οποία όμως ευθυγραμμίζεται με την ανώτερη αλήθεια.
Το θάρρος της έκφρασης κ η μετάδοση η οποία σε οδηγεί συνεχώς να ξεπερνάς κάθε μέρα τον εαυτό σου, να αφήνεις τον παλιό εαυτό πίσω, κ κάθε μέρα άλλος.
Έτσι λοιπόν ο δρόμος είναι μοναχικός.
Μην περιμένεις να σε στηρίξουν, κ όταν λέω στήριξη εννοώ ενθάρρυνση οι πιο δικοί σου, είτε φίλοι ακόμα.
Γιατί έτσι είναι το σχέδιο.
Να προχωράς μόνος σου.
Για να βρίσκεις την δύναμη σου.
Στο να πλησιάζεις όλο κ πιότερο στο κέντρο σου.
Στον δικό σου ψυχικό σκοπό.

Σήμερα είναι μια μέρα που περιέχει πίκρα.
Περιέχει όμως κ μια γλυκύτητα.

Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή κ την ενθάρρυνση σας.
Καλή σας μέρα.
Και καλή εβδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.