Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020

ΕΡΜΗΣ ΟΥΡΑΝΟΣ - ΜΕΡΕΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ

 


Δεν ξέρω για εσάς πάντως εμένα οι όψεις του Ουρανού με ενεργοποιούν θετικά! 

Όπως αυτές οι μέρες με Ερμή Ουρανό αντιθεση, που φέρνει τεράστια νοητική αφύπνιση, έχεις ξαφνικές εκλάμψεις κ φλασιες, βλέπεις ολοκάθαρα, αντιλαμβάνεσαι αυτό που δεν έβλεπες πριν.

Η όψη αυτή φέρνει απελευθέρωση κ μεγάλη αυθεντικότητα στον λόγο.

Μπορεί να λέγονται λόγια που σοκάρουν, αλλά με Ουρανό μαζί είναι η αλήθεια.

Είμαι ενάντια της απάθειας κ της ηρεμίας, της ακινησίας.

Υποστηρίζω την δράση, την ελευθερία κ την εξατομίκευση.

Η απάθεια κ η μη δράση οδηγούν σε στασιμότητα κ αποδοχή στην αρνητική της όμως έννοια.

Αποδέχομαι που τόσο σαν έννοια κ σαν καραμέλα κυκλοφορεί, δεν σημαίνει ότι κάθομαι στα αυγά μου κ υπομένω τα χειρότερα.

Γιατί έτσι έχει επικρατήσει.

Αποδοχή στα άκρα δηλώνει φυλακή.

Αποδοχή θέλει κ όρια κ διάκριση στο τι αποδέχομαι.

Δεν μπορώ να αποδέχομαι κάτι που δεν μου ταιριάζει έτσι δεν είναι;

Απλά αποχωρώ από εκεί που βλέπω ότι δεν είμαι εγώ, δεν εκφράζεται ο αυθεντικός μου εαυτός.

Εξίσου το ίδιο παρεξηγημένο κ σαν έννοια είναι κ η Αγάπη.

Αγάπη η αληθινή της έννοια ταυτίζεται με την ελευθερία.

Η Αγάπη είναι απρόσωπη.

Αγαπάς τα πάντα κ από μακριά.

Είναι η αγαπη του Υδροχόου.

Αγαπάω δεν σημαινει αναγκάζομαι να είμαι με κάποιον που δεν ταιριάζω, επειδή τον αγαπάω.

Όχι Αγάπη σημαίνει επιτρέπω στον άλλον να ζει χωρίς να τον βλάψω, χωρίς να του επιβάλλω με την βία να κάνει κάτι, χωρίς να τον καταστρέψω.


Για τέλος θα αναφέρω την αληθινή έννοια του φασισμού καθώς είναι κ των ημερών.

Φασίστας δεν είναι όποιος υπερασπιζεται αυτό που πιστεύει.

Φασίστας είναι οποίος επιβάλλει στον άλλο με την βία την άποψη του, εξ ου κ κάνει φονο καταστρέφει κ αφαιρεί ζωή.

Όποιος αφαιρεί βλαπτει την ζωή, είναι φασίστας .

Όποιος αγαπά, αφήνει κ επιτρέπει στον άλλον να υπάρχει, έστω κ από μακριά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.