Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

ΑΡΗΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΚΡΟΝΟΣ (PART 2)


 

Άρης Κρόνος τετράγωνο είναι η όψη όπου κυριαρχεί εδώ κ πολύ καιρό στους Ουρανούς, κ αυτές τις μέρες είναι με ακρίβεια.


Η όψη αυτή άρχισε να κλίνει σε ακρίβεια από τον Σεπτέμβριο κ θα συνεχίσει για αρκετές μέρες μέσα στον μήνα ακόμα.

Πάρα πολλοί συνδέουν αυτή την όψη με φόβο, με ατυχήματα, με περιορισμούς.

Ναι είναι μια τάση αυτή αλλά θα σας αναφέρω κ μια άλλη ερμηνεία, έτσι όπως την βιώνω εγώ εδώ κ καιρό, καθώς γίνεται καρφί με ακρίβεια επάνω στον Ήλιο μου (25η μοίρα Καρκίνου).


Η οψη αυτή στην ανώτερη της εκδοχή, φέρνει αυτοκυριαρχία, σιγουριά, βεβαιότητα, αποκάλυψη ενός έργου κ ενός σκοπού, φανερώνει μια πρόκληση κ μια καμπή στο να προχωρήσουμε παραπέρα, να κάνουμε ένα καινούργιο βήμα μπρος.

Φέρνει συγκέντρωση κ προσοχή στην ενέργεια μας, νιώθουμε πιο δυνατοί, φέρνει ισορροπία κ μέτρο, έλεγχο στις αντιδράσεις μας, την συνειδητοποίηση της ύπαρξης κ του δρόμου της.

Ο Κρόνος είναι η μορφή, το φανερωμα, το αποτέλεσμα.

Ο Άρης είναι η κίνηση, είναι αυτό που είμαστε, η ύπαρξη, το πρόσωπο που έχουμε κ πως παρουσιαζομαστε , το θάρρος, το βήμα μπρος.

Όταν συναντιούνται από τετράγωνο αυτοί οι δυο πλανήτες , δηλώνει μια καμπή , έναν θάνατο κ έναν κορεσμό (Κρόνος), στο προηγούμενο τρόπο δράσης. 

Είναι η ώρα να προχωρήσουμε παραπέρα στον δρόμο της εξέλιξης μας, σε αυτό που εξαρχής μέσα μας γνωρίζουμε ότι έχουμε έρθει για να πραγματώσουμε.


Συνήθως υπάρχουν κάποιοι φόβοι, καποια μπλοκαρισματα που χρειάζεται να ξεπεραστούν, κ δημιουργούν την ακινησία.

Είναι μια εσωτερική διαδικασία που χρειάζεται να φέρουμε γιατί εδώ έχουμε έρθει να επιτελέσουμε το σχέδιο της ψυχής, να φέρουμε το φως στην ύπαρξη μας, να δώσουμε φως.

Χωρίς ψυχική εξέλιξη είμαστε νεκροί, βιώνουμε τον θάνατο, μόνο μέσα από τον δρόμο της ψυχής είμαστε ζωντανοί.


Ο Άρης Κρόνος τετράγωνο φέρνει μια εσωτερική διαδικασία, η οποία θέλει τον χρόνο της για να περάσει η ψυχή στο επόμενο στάδιο της κίνησης.

Παρόλα αυτά η αίσθηση που φέρνει είναι αυτή της συγκρότησης, ενός νέου χτισίματος της ύπαρξης που σιγά σιγά δημιουργεί τον νέο εαυτό για να προχωρήσει.


Όλο αυτό το διάστημα όλοι μας αφήνουμε την παλιά μορφή , πετάμε κομμάτια του εαυτού που έμεναν πίσω λόγω φόβου, λόγω σκιών, λόγω αίσθησης αδυναμίας.


Χτίζουμε μια νέα μορφή τώρα η οποία είναι χρήσιμη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας.

Ας πάρουμε τον χρόνο μας, θέλει υπομονή η διαδικασία.

Το σίγουρο είναι ότι οι παλιές χρήσεις της ταυτότητας μας, οι παλιές εκδηλώσεις έχουν υποστεί κορεσμό, ήρθε το τέλος του χρόνου.


Είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίοδος αυτή.

Εγώ προσωπικά που έχω όλους τους σκληρούς πλανήτες επάνω μου εδώ κ καιρό, την απολαμβάνω.

Γιατί συνδεομαι με το ανώτερο αποτέλεσμα, με τις υψηλότερες επιτεύξεις που γνωρίζω ότι βοηθούν όχι μόνο στην δική μου βελτίωση αλλά κ των άλλων.


Κι εγώ αυτή την περίοδο είμαι έτοιμη για να κάνω ένα ακόμα βήμα εξέλιξης στο έργο που έχω ξεκινήσει εδώ κ πέντε χρόνια.

Παρόλα αυτά παλεύω μέσα μου με τους φόβους μου, κ τις ανασφάλειες μου, όμως η ψυχή μου είναι έτοιμη να τρέξει, να μπει στο επόμενο στάδιο, απλά θέλει τον χρόνο της προετοιμασίας.


Ετοιμαζόμαστε φίλοι μου.

Φίλοι της καρδιάς.

Ετοιμαζόμαστε.


Καλό μας μήνα!


Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.