Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

ΕΡΜΗΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ 7/7- Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΕΊ. Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ


Κάθε διαχωρισμός που κάνουν οι 'Αρχοντες' μας είναι παράνομος. Και επειδή το γνωρίζουν οι ίδιοι οτι δεν μπορούν να πάρουν τέτοιες αποφάσεις, πετάνε το μπαλάκι στους επιχειρηματίες.

Με Ερμή τετράγωνο με Ποσειδώνα , η εποχή της φούσκας, πολλά διαδίδονται κ λίγα από αυτά θα τηρηθούν.

Πολλά ψέματα, ειδήσεις διογκώνονται αλλοιώνονται κ διαστρεβλώνονται .

Μεχρι να φύγει η όψη - από τις 7/7- κ μετά - το θέατρο διογκώνεται, θα παίξει πολύ παραμύθι.

Ταυτόχρονα είναι σε κορυφωση η εκρηκτική όψη Άρη Ουρανός Κρόνος, όπου οι καρέκλες της εξουσίας τρίζουν, είναι σε ηλεκτρικό σοκ, έχουν πάθει ταραχή.

Ο κόσμος παντού κ ειδικά στην χώρα μας, φορτώνει, έτοιμος για ξέσπασμα, αντίσταση κ επανάσταση.

Ξέρουν ότι έχουν χάσει.

Το νέο παραμύθι λέγεται Δέλτα, μέχρι να εμβολιαστουν ολοι θα φέρουν τις δήθεν μεταλλάξεις του ιού από όλη την αλφαβήτα.

Όποιος ακόμα δεν βλέπει, δεν έχει καμία ελπίδα . Θα φύγει από τον φόβο του.


Από πότε καλέ οι μεταλλάξεις των ιών είναι πιο δυνατές;

Μέχρι χτες δεν ξέραμε ότι ο ιός με το πέρασμα του χρόνου αποδυναμώνεται κ για αυτό μεταλλάσσεται;

Επίσης ότι ο ιός δεν αγαπάει την ζέστη;

Τώρα δεν σας συμφέρει αυτό το αφήγημα ε;

Ε ότι θέλετε λέτε, ούτως η άλλως δικά σας δεν είναι όλα τα ΜΜΕ;

Ποιος σας ελέγχει εσάς; 

Εμείς οι κοινοί θνητοί σίγουρα όχι. Μόνοι σας τα γράφετε κ ότι θέλετε λέτε , χωρίς έλεγχο.

Εκείνος που έχει την δυναμη να διαδώσει μια ιστορία, διοικει κ τον κόσμο, είχε πει ο Πλάτων.

Η χειραγωγηση του κόσμου είναι το όπλο σας.

Φτιάχνετε μόδες, τάσεις, καθοδήγηση σκέψης, όλα αυτά δημιουργούν μια ιστορία, καθοδηγούν ζωές, υπνωτίζουν μυαλά.

Το δυστυχες είναι ότι υπάρχει κόσμος που σας πιστεύει ακόμα. 


Χάνουμε φίλους από κοντά μας, κόβουμε από παλιές φιλίες ακριβώς για αυτό, γιατί δεν μπορούν να δουν το ψέμα που τους έχετε πει, βρίσκονται μέσα στον φόβο του Μάτριξ που τους έχετε βάλει.

Όμως από την άλλη δεν γίνεται κ δεν δικαιολογείται με τόσο φως, τόσο αφυπνιστικα γεγονότα που συμβαίνουν, που όλα πλέον είναι φανερά, να μην μπορούν να δουν το προφανές.

Ακούω κάποιους που λένε, ας δείξουμε κατανόηση , ας τους καταλάβουμε , κάποτε κι εμείς ειμασταν εκεί.

Ξέρετε κάτι; Δεν μπορώ να τους καταλάβω, δεν μπορώ να δείξω κατανόηση, απαντώ, γιατί δεν ήμουν ποτέ εκεί.

Μπορώ να κατανοήσω τον πόνο, την θλίψη, την ακύρωση, την απόρριψη, την ευαισθησία, όχι όμως αυτό. Αυτό δεν μπορώ. Γιατί δεν ανήκα ποτέ σε αυτό το σύστημα. Δεν ήμουν ποτέ μαζί με αυτούς. Γι αυτό κ δεν το κατανοώ.


Έχω αφαιρέσει από την ζωή μου, φίλους που όταν τους γνώρισα ήταν οι επαναστάτες της γενιάς μου.

Θεωρούσα ότι ήταν μπροστά, είχαν ανοιχτό μυαλό, καθώς δεν μπορώ να είμαι με συντηρητικούς, στενόμυαλους, καθοδηγούμενους.

Θεωρούσα ότι ήμουν με κόσμο έξυπνο, όπου τελικά απογοητεύτηκα.

Πονάει κ θλίβομαι καθώς κάθε μέρα σβήνω κ αφαιρώ πρόσωπα που τελικά ακολουθούν τυφλοί κ υποταγμένοι το σύστημα της υποκρισίας.

Δήθεν επαναστάτες, ροκάδες, αντιδραστικοί, τελικά όλα κ όλοι για μια βιτρίνα, γιατί το είδος αυτό πουλούσε , η εικόνα έξω που όμως δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που είναι μέσα.

Μπορεί να πονάει, αλλά λέω μέσα μου, είναι η αλήθεια που φανερώνεται.

Άρα μπροστά στην αλήθεια, τίποτα άλλο δεν αξίζει.

Είμαι κ σε περίοδο κάθαρσης , διανύω την εποχή του Πλουτωνα στον Ήλιο μου, κ είναι οι αποκαλύψεις που γίνονται στον χώρο των φίλων, κ των γνωστών που είχα για πολλά χρόνια στην ζωη μου.

Είναι κάθαρση κ μου αρέσει.

Πόνος απογοήτευση γιατί βλέπεις τελικά τι έχει ο καθένας μέσα του.

Πείτε με παράξενη αλλά αγαπώ το βάθος, την ουσία.

Από πάντα έτσι ήμουν.


Καλημέρα.

Καλή εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.