Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

ΤΟ ΘΕΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ

Το βίντεο που αναρτησα στο τελευταίο μου ποστ, μου άφησε μια πολύ ωραία αίσθηση ελπιδοφόρα.


Κι αυτό γιατί μπορεί ο τίτλος του να είναι

'αυτον τον εφιαλτικό κόσμο ετοιμάζουν για τα παιδιά μας κι εμας', όμως αυτό δεν σημαίνει κι ότι θα το πετύχουν.


Αυτοί έχουν τα σχέδια τους, το δικό τους σχέδιο, όμως παράλληλα τρέχει κι ένα άλλο σχέδιο, ανώτερο όλων, θεϊκό φωτεινό που κινείται μέσα από την ψυχή, μέσα από την Πηγή, μέσα από όλους εμάς που συνδεόμαστε με αυτήν.


Όσο τα σχέδια τους αποκαλύπτονται κ βγαίνουν στο φως, όσο υπάρχουν άνθρωποι που τολμούν κ ρισκάρουν κ μιλούν, καθώς εν αρχή ην ο λόγος κ ο λόγος έχει δύναμη, τόσο κ τα σχέδια τους θα αποδυναμωνονται.


Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μαγική δύναμη περιέχει αυτό.

Η σιωπή ανήκει στο σκότος.

Το μη μιλάς ανήκει στο σκότος.

Το κοίτα την δουλειά σου ανήκει στο σκότος.

Το δεν ασχολούμαι για να μην χαλιεμαι ανήκει στο σκότος.

Το δεν σπάω αυγά για να με συμπαθούν όλοι, επίσης.


Είμαι ακόμα πιο σίγουρη πλέον μετά από αυτό το βίντεο ότι θα αποτύχουν.

Η ψυχή μέσα μου πήρε πολύ χαρά.


Και θα σας αποκαλύψω κάτι.

Όταν ξεκίνησε το λοκνταουν κ όλο αυτό το πανούργο σχέδιο τους κ κλειστηκαμε μέσα, εγώ μέσα μου ήμουν απίστευτα χαρούμενη. Πετούσα από την χαρά μου εκείνο το διάστημα.

Η ψυχή μου είχε να νιώσει χαρά τέτοια από τότε που ήταν παιδί.

Νομίζω όχι δεν έχω ξαναπάρει τόσο.

Γιατί ήξερα ότι ξεκίνησε η υπόσχεση.

Ξεκίνησε το θεϊκό σχέδιο.

Ξεκίνησε όλο αυτό που έχουμε ετοιμαστεί.

Ήρθε η ώρα για αυτό που ήρθαμε να εκτελέσουμε.


Η πορεία των γεγονότων καθώς τα παρατηρώ κ μέσα από όλη την εικόνα που βλέπω, μου δείχνει πολύ καλά στοιχεία.

Φανερώνει πολλούς ανθρώπους αγωνιστές που ανοίγουν τα στόματα τους κι μιλούν.

Επίσης εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο διαδηλώνουν, ξυπνούν, βλέπουν όλο τον σχέδιο, βλέπουν το δάσος, κι όχι το δέντρο.

Ναι τα σημάδια τα μηνύματα είναι πολύ θετικά, κ ενθαρρυντικά.

Θα υπάρχουν φυσικά στιγμές που χάνουμε το φως κ την ενθάρρυνση, θα υπάρξουν τέτοιες περίοδοι, όμως ήδη το φως μεγαλώνει η διάρκεια του κ η ισχύς του.


Υπάρχουν κι αυτοί που τείνουν να βλέπουν το δέντρο κι όχι το δάσος.

Υπάρχουν κι αυτοι που συνεχίζουν να εστιάζουν στο ότι τίποτα δεν γίνεται, κ που όλα τα περιμένουν από έξω .

Αν δεν γίνεται τίποτα για εσάς φίλοι μου, είναι Γ

γιατι δεν κάνετε τίποτα, γιατί είστε ακίνητοι κ περιμένετε να πέσει κ να γκρεμιστεί όλο χωρίς να κουνήσετε το δαχτυλακι σας.

Εμείς που κάνουμε ότι μπορούμε κ δεν περιμένουμε άλλους,βλέπουμε το αντίθετο ότι ταρακουνιεται όλο , ότι ταρακουναμε τα πάντα με την δράση μας.


Γιατί έγραψα όλο αυτό το ποστ;

Γιατί υπάρχει συνήθως η στάση κ η μοιρολατρία των ανθρώπων που σκέφτονται, :

 ' θα μας κάνουν αυτό κ θα μας κάνουν το αλλο'.

Λοιπόν ακούστε αυτό το σκεπτικό ανήκει στην οπτική του σκότους, του παλιού κόσμου που είναι στον φόβο κ αδρανής.


Κανείς δεν θα μας κάνει τίποτα , αν δεν το επιτρέψουμε εμείς.

Όλα είναι στο χέρι μας.

Είμαστε στο έτος 2021.

Το έτος που η ανθρωπότητα ξυπνάει κ παίρνει την ζωή στα χέρια της.

Κι έτσι κ γίνεται.

Είναι γεγονός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.