Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ

Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Τα πράγματα θα είστε εσείς.

Έτσι σας βλέπουν

Πράγματα δηλαδή

Άβουλα όντα

Ακουνητα

Χωρίς ατομική σκέψη

Χωρίς βουληση

Κατευθυνόμενα.

Όπως τα πράγματα τα μετακινεί κάποιος από το ένα μέρος σε άλλο.

Έτσι κι εσείς.

Τώρα που τρέχετε κ εμβολιαζεστε

Κ κάνετε ότι σας λένε τα αφεντικά σας.

Είστε σαν τα πράγματα.

Σας μετακινούν.

Σας κάνουν ότι θέλουν.

Χωρίς καμία αντίσταση.

Σας πάνε μια εδώ.

Μετά σας πάνε μια εκεί.

Κι εσεις το δέχεστε.

Είστε πράγμα.

Αντικείμενο.

Είστε ένα φτηνό αντικείμενο.

Που εξυπηρετεί τα σχέδια τους.

Είστε το μέσον για να μπορούν αυτοί να ζουν καλύτερα.

Είστε το πράγμα που κάθονται επάνω του.

Είστε αυτοί που πνίγουν.

Που βάζουν όλα τα βάρη.

Είστε ένα τίποτα.

Που μετακινείται όπως αυτοί πουν.

Που κάνει αυτό που θέλουν.

Είστε πράγματα.

Που τα βάζουν σε μια νέα τάξη.

Σε ένα νέο έλεγχο.

Σε μια νέα σειρά.

Σε μια γραμμή ίδια.

Είστε καθοδηγούμενοι.

Χωρίς κρίση.

Είστε τα πράγματα της Νέας τάξης.


Και λέω εσείς

Δεν λέω εμείς.

Δεν βάζω τον εαυτό μου.

Δεν είμαι πράγμα.

Δεν κάνω ότι μου πει ο καθένας.

Δεν μπαίνω σε κουτάκια που με βάζουν οι άλλοι.

Δεν μπαίνω σε καλούπια.

Κάνω αυτό που θέλω εγώ

Έχω ατομική βούληση.

Σκέφτομαι.

Διαφέρω από την καθοδηγούμενη μάζα.

Κινούμαι στην δική μου γραμμή.


Ο πλανήτης Γη

Η μάζα των αβουλων όντων.

Ο πλανήτης των πραγμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.