Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

ΔΥΟ ΚΥΡΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΜVΟΛΙΟ

 Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι που κάποιοι κάνουν το εμβολιο.

-Από φόβο

-Και για να μην νιώθουν αποκλεισμένοι από την κοινωνία.


Το θέμα του φόβου, το έχω αναλύσει σε άλλα ποστ, θα αναφερθώ περισσότερο στο δεύτερο σήμερα.


Προσωπικά ούτε φόβο έχω, καθώς γνωρίζω τι συμβαίνει πίσω από αυτά που φανερώνονται.

Καθώς βλέπω την πραγματική εικόνα πίσω από αυτό που παρουσιάζεται.

Όταν δεις την αλήθεια δεν υπάρχει φόβος.

Υπάρχει απελευθέρωση.

Γιατί;

Γιατί βγαίνεις από την συχνότητα του φόβου.

Δονεισαι πάνω από αυτόν.

Μεταμορφώνεσαι.

Γίνεσαι αετός που βλέπει τα πάντα από ψηλά.

Βλέπει την ολική εικόνα.

Αυτό είναι κ το αιτημα της κρίσης που περνάει η ανθρωπότητα, να δει την αληθινή εικόνα, τι πραγματικά συμβαίνει.

Και βλέποντας την αλήθεια, να απελευθερωθεί από τον φόβο.

Ο φόβος σε κρατάει πολύ χαμηλά.

Αν κάποιος υποσυνείδητα είναι στον φόβο, τότε ελκύει εκείνο που φοβάται.

Γι αυτό σπέρνουν φόβο τα ΜΜΕ.

Χρόνια τώρα.

Για να φοβάσαι.

Να δονεισαι χαμηλά.

Να σε έχουν υποχείριο οι κυβερνήσεις.

Να υπακούς .

Να εκτελείς τα σχέδια τους.

Να νιώθεις αδύναμος.


Ο δεύτερος λόγος που πολλοί εμβολιάζονται, είναι για να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην κοινωνία.

Υπάρχουν κάποιοι που εμβολιάζονται γιατί αλλιώς νιώθουν αποκλεισμένοι.

Γιατί θέλουν να συνεχίσουν να συμμετέχουν στα δρώμενα της κοινωνίας.

Μα για ποια κοινωνία μιλάμε;

Αυτή που είναι χωμένη στον βούρκο;


Που τα πάντα είναι στημένα;

Που οι περισσότεροι τρόπο διασκέδασης είναι τοξικοί;


Για ποιες εκδηλώσεις δεν θα μπορώ να συμμετέχω;

Από αυτές που τελικά θα πηγαίνουν όλοι οι υποταγμένοι φοβικοί;

Που θα συγκεντρώνονται όλοι με τις μάσκες τους, στημένοι ;

Από ποιες εκδηλώσεις κ για ποιο πράγμα δεν θα μπορώ να πηγαίνω; Σε αυτές τελικά που από την στιγμή που εμπράκτως υποχωρούν στο σύστημα, τελικά δεν έχουν κάτι ουσιαστικό να μου προσφέρουν;


Εδώ κ τριάντα χρόνια εγώ η ίδια επέλεξα να μην συμμετέχω σε δρώμενα, κ κοινωνικές εκδηλώσεις οι οποίες είναι στημένες.

Επέλεξα μόνη μου να αποχωρήσω από ένα συστημα που αποτελείται από ανθρώπους ρομπότ.

Η ίδια έχω αποκλείσει την κοινωνία, κι όχι αυτή εμένα.

Να συμμετέχω που κ με ποιους;

Παλιότερα τ' απέφευγα όλα αυτά ενστικτωδώς.

Δεν έβρισκα τίποτα κοινό.

Τίποτα που να γίνεται από την ψυχή.

Να είναι αληθινό.

Ενστικτωδώς αποχώρησα από το κοπάδι των ανθρώπων που είναι όλοι ίδιοι.

Κ τώρα μπορώ να καταλαβω το γιατί.

Ένστικτο αλάνθαστο.


Να νιώσω αποκλεισμένη από τι κ από ποιους;

Ότι δεν θα μπορώ να πηγαίνω σε χώρους όπου θα συγκεντρώνονται άνθρωποι ρομπότ;

Άνθρωποι που θα φοράνε τις μασκουλες τους, τα καλά παιδάκια του συστήματος;


Τι έχουν να προσφέρουν αυτοί στην εξέλιξη αυτού του πλανήτη;

Που παραδίδουν με τόσο εύκολο τρόπο την ζωή τους;

Τίποτα απολύτως!

Υποκύπτουν σε ανέσεις κ ευκολίες.

Δεν παλεύουν για την εξέλιξη.

Εξέλιξη είναι η ελευθερία από φόβους κ υλικές παγίδες κ εξαρτήσεις.


Αυτή την στιγμή ζητείται θυσία μεγάλη.

Να στερηθείς όλα αυτά που σου χάρισε ο παλιός σάπιος κόσμος.

Όμως τελικά πόσοι είναι αυτοί που μπορούν;

Πολλοί λίγοι.

Συνεχώς όλο κ λιγότεροι θα είμαστε.


Δίνω μια τεράστια μουτζα στην κοινωνία.

Την έχω δώσει εδώ κ πολλά χρόνια.

Δεν με αποκλείει αυτή.

Την έχω αποκλείσει εγώ.

Γιατί αποφάσισα να είμαι έξω από ότι τοξικό βρώμικο κ ψεύτικο.


Τελικά αυτοί που θα μπορέσουν να μείνουν εκτός εμβολιασμού, ειναι εκείνοι που είναι αληθινά ελεύθεροι.

Και είναι λίγοι όμως σημαντικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.