Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΣΤΡΟΛΟΓΊΑ ΜΕΛΛΟΝ Κ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΡΟΛΟΣ ΕΔΩ

Πέρσι τέτοια εποχη θαμπωμενη από την συνοδο Δια Κρόνο που θα γινόταν τον Δεκέμβριο, ειχα κάνει μια προβλεψη παρορμητικα ότι θα ερχόταν η ελευθερία από τις μάσκες, κάτι που φυσικά δεν έγινε.

Βέβαια ένα κομματι μέσα μου έλεγε ότι θα είμαστε με μάσκες για πολλά χρόνια κι ότι αυτοί θα το τραβήξουν.

Αλλά πιάστηκα από αυτή την σύνοδο Δια Κρόνου στον Υδροχόο, που άνοιγε έναν νέο κύκλο για την ανθρωπότητα πολύ υποσχόμενο κ για ότι αφορά τα θέματα ελευθερία , ανεξαρτησία.

Όμως παρεβλεψα την ερμηνεία ότι για αυτή την ελευθερία (Δίας στον Υδροχόο), χρειάζεται να κοπιασουμε (Κρόνος στον Υδροχόο), κ για αυτό θελει από εμάς αφοσίωση κόπο κ χρόνο.

Έκανα λάθος.

Εντάξει φυσικά κ κάνω λάθη , στις προβλέψεις μου βέβαια θέλω να είμαι όσο το δυνατόν ακριβής. 


Στην αστρολογία δεν αρκεί μόνο η γνώση κ η ανάγνωση των συμβόλων. Καθώς όλα μπορούν να εξηγηθούν είτε με τις κατώτερες ποιοτητες τους, είτε με τις ανώτερες.

Στην αστρολογία χρειάζεται να έχεις κ δυνατή διαίσθηση κ ενόραση, μαζί με την γνώση.

Κι έχει να κάνει κ με το φίλτρο του αστρολόγου.

Όπως επίσης κ σε τι βαθμό συνείδησης βρίσκεται.

Γι αυτό κ η εξελικτική αστρολογία που ακολουθώ, δηλαδή της ψυχής κ του εσωτερισμού, δεν υποστηρίζει την πρόβλεψη τόσο.

Καθώς όλα έχουν να κάνουν με τον βαθμό συνειδητότητας του ενδιαφερομένου, κ τις επιλογές του στο πώς θα κινηθούν οι ενέργειες.

Η πλειοψηφία όμως του πλήθους βρίσκεται στην κατώτερη δόνηση των συμβόλων κι έτσι κινείται μέσα από τον φόβο, κ τις εξαρτήσεις.

Εγώ δίνω μια άλλη κατεύθυνση στον χάρτη, πιο ανοδική, κ αυτό όμως πολλές φορές μου έχει κοστισει καθώς ο άλλος δεν είναι σε αυτη την δόνηση.

Η δική μου συμμετοχή στην αστρολογία είναι να ενθαρρύνω, αλλά κυρίως να αναβαθμίσω τα αστρολογικά σύμβολα που μέχρι τώρα οι ενέργειες τους ακολουθούσαν την μοιρολατρία, το πεπρωμένο φύγει αδύνατον , κ το σκότος.


Η δική μου συμμετοχή είναι να δείξω ότι ακόμα κ οι πλανήτες Πλούτωνας Ουρανός Ποσειδώνας, έρχονται μέσα από τις υπερκοσμικες συμπαντικές διαστάσεις για να φέρουν την εξέλιξη.


Η δική μου συμμετοχή είναι να φανερώσω ένα μέλλον πολύ διαφορετικό, όπου μέσα σε αυτό υπάρχω ζω κ είμαι, κ να μεταφέρω τις εικόνες του εδώ.


Ένα μέλλον όπου οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι από τα δεσμά τους.


Είμαι εδώ για να γείωσω αυτή την εικόνα μέσα από τα σύμβολα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.