Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Κρόνος & Ποσειδώνας. Πέρασμα Κρόνου από τον 12 οίκο.




Πάρα πολύ συχνά, την ώρα που διαβάζω έναν χάρτη,
έρχονται ξαφνικές αναλαμπές και μέσα από την μελέτη του
η επιθυμία να γράψω ένα κείμενο.
Πολλές φορές η μελέτη ενός χάρτη,
έχει γίνει η έμπνευση για τα κείμενα που γράφω.
Και πολλές φορές θα διακόψω το διάβασμα, 
γιατί είναι τόσο γρήγορη η ταχύτητα των πληροφοριών,
που εκείνη την ώρα κατεβαίνουν που δεν μπορεί να γίνει αλλιώς.
Είναι κι αυτή η Αφροδίτη μου στου Διδύμους,
που αγαπά το γράψιμο αλλά και την διπλή εργασία.
Λες και το κάνει επίτηδες.
Την ώρα που πχ κάνω μία άλλη δουλειά,
είτε ακόμα κι όταν οδηγώ, να μου έρθουν κατεβατά,
και να σταματήσω επιτόπου για να τα μεταφέρω.

Έτσι και τώρα την ώρα μελέτης .
Μου 'ρθε η πληροφορία περί Κρόνου και Ποσειδώνα.
Κρόνος στον 12ο οίκο.
Όταν λοιπόν ο Κρόνος περνάει από τον 12ο οίκο, 
είναι μια εποχή που ερχόμαστε πολύ κοντά στο να δούμε
τι είναι αυτό που πάντα επιθυμούσαμε,
αλλά δεν το είχαμε συνειδητοποιήσει.
Ο Κρόνος είναι ο πλανήτης-φωνή της συνείδησης,
που μιλάει όταν ισορροπεί μέσα από την ένωση της καρδιάς και της λογικής.
Είναι όταν το μυαλό πλέον συνδέεται με την καρδιά και την ρωτάει.
Αυτό που έχεις είναι αυτό που πραγματικά θέλεις?
Γίνεται μια ειλικρινής συζήτηση εκείνη την στιγμή ανάμεσά τους.
Ανάμεσα στο μυαλό και στην καρδιά.
Και τελικά πάντα μα πάντα η καρδιά κερδίζει.
Μέχρι τότε μπορεί να ήταν σε μια ομίχλη,
μπορεί να κινούταν σύμφωνα με τις εξωτερικές επιταγές και κοινωνικές συμβάσεις.
Όμως μετά από αυτή την επιρροή γίνεται το ξεκαθάρισμα.
Όταν λοιπόν ο Κρόνος είτε συναντάει τον Ποσειδώνα μας,
είτε ακόμα πιο έντονα περνάει μέσα από τον 12οίκο, είναι μια περίοδος ολοκλήρωσης
Ένα κλείσιμο γίνεται στην ζωή μας,
όπου αν δεν ήμασταν απόλυτα ευχαριστημένοι,
έρχεται η ώρα της απόφασης , καρδιά η μυαλό, θάρρος η φόβος.
Κι έτσι ξεκινάει ένας νέος κύκλος μετέπειτα όπου το θάρρος κυριάρχησε και η καρδιά μίλησε.
Μπορεί αρχικά να φέρνει κατάθλιψη και απόσυρση αυτή η επιρροή,
μετέπειτα όμως μας οδηγεί σε κάτι που πάντα ονειρευόμασταν αλλά ποτέ δεν τολμούσαμε.
Σε περίπτωση που ο φόβος νικήσει,
τότε τα προβλήματα και οι ανασφάλειες σωματοποιούνται,
και οι ασθένειες εμφανίζονται μέσα από την Κρόνια μορφή.
Είχα την τύχη και την ευκαιρία, να βιώσω σε μικρή ηλικία αυτή την ενέργεια, στα 20 μου.
Ήταν από τις πολύ δυνατές χρονιές θυμάμαι.
Που είχα αποσυρθεί και κλειστεί στον εαυτό μου για μια διετία.
Από εκεί και πέρα όμως, καθώς ήμουν ανήσυχο πνεύμα και με τάσεις εξερεύνησης,
ξεκίνησε το ταξίδι της αναζήτησης μου που με οδήγησε σε ότι με κόπο αλλά και χαρά μαζί κατάκτησα.
Σε κάνα δύο χρόνια περίπου ένας κύκλος πάλι τελειώνει.
Ο Κρόνος θα βρεθεί και πάλι στον 12ο μου οίκο,
και αναρωτιέμαι ποιά θα είναι εκείνα τα όνειρα, 
οι ψυχικές μου επιθυμίες, που θα με οδηγήσουν σ΄ ένα νέο ταξίδι αναζήτησης?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.