Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Περί θεωρίας θεότητας και τελειότητας



Υπάρχει μια πνευματική άλλη θεωρία,
που λέει ότι είμαστε θεοί και ότι είμαστε ήδη τέλειοι εδώ που είμαστε.
Αυτή η θεωρία έχει σαν σκοπό να κρατήσει υψηλά τα εγώ της ματαιοδοξίας και της κενότητας.
Εκείνος δηλαδή που σκοτώνει είναι κι εκείνος θεός?
Εκείνος που καταστρέφει είναι τέλειος ήδη, να μην αλλάξει δηλαδή ?
Εκείνος που εκμεταλλεύεται,
υποβιβάζει και συμπεριφέρεται στον συνάνθρωπο του σαν δούλο,
κι αυτός θεός είναι?
Όσο σε αυτόν τον πλανήτη, υπάρχουν άνθρωποι που σκοτώνουν,
είναι σαν να σκοτώνεις κι εσύ μαζί τους.
Όσο υπάρχουν άνθρωποι που εκμεταλλεύονται τα ζώα, τον άνθρωπο,
την φύση και την καταστρέφουν, καταστρέφεις κι εσύ μαζί τους.
Όσο υπάρχουν δούλοι ακόμα, είσαι κι εσύ δούλος μαζί.

Έχουμε πολύ δρόμο για την θέωση εδώ στον πλανήτη.
Όταν κι ο τελευταίος άνθρωπος στην Γή σταματήσει να βλάπτει,
τότε μπορούμε να μιλάμε για τα πρώτα βήματα θεότητας πλέον.
Οι θεωρίες αυτές είναι για να οδηγούν στην απραγία,
και στην μη προσωπική εργασία βελτίωσης μας,
η οποία μέσα από εκεί ανακαλύπτουμε σιγά σιγά,
και με πολύ κόπο και δουλειά, την θεική σπίθα, το φως
και το πάθος που φέρουμε εδώ για να το χρησιμοποιήσουμε
για να βελτιώσουμε ένας προς ένας, την ζωή σε αυτόν τον πλανήτη.

Προσωπικά λοιπόν εγώ καθόλα θεός δεν είμαι.
Είμαι άνθρωπος, που συνεχώς πορεύομαι στην οδό της αυτοβελτίωσης.
Αν ήμουν θεός νομίζετε ότι θα κατέβαινα εδώ, σε αυτόν τον πλανήτη?
Θα καθόμουν επάνω μαζί με τ' αστέρια και τους υπόλοιπους θεούς παρέα.
Χαζή θα ήμουν να έρθω εδώ ?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.