Σάββατο 30 Μαΐου 2020

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ !



Για το  θέμα με τον Τζωρτζ Φλοιντ που πέθανε απο την μπότα ενός ηλίθιου ανεγκεφαλου κομπλεξικου που ούτε καν άνθρωπος δεν μπορεί να λέγεται.
Ένα βίντεο που ούτε καν το είδα γιατί δεν αντέχω με τίποτα την βία, τάσσομαι απέναντι σε όποια ιδεολογία την υποστηρίζει ειδικά προς ανθρώπους που είναι πιο αδύναμοι.

Το ότι ήταν αστυνομικός αυτός που το έκανε δεν θα σταθώ εκεί, γιατί αυτή η ανεγκεφαλιτιδα που υπάρχει δεν έχει να κάνει με το επάγγελμα, έχει να κάνει με τον άνθρωπο .
Αυτή η πράξη βίας γίνεται παντού κάθε μέρα όχι μόνο στην Αμερική, παντού σε όλες τις χώρες, κ η Ελλάδα βρίθει επίσης τέτοιων πράξεων.

Το να συμπεριφέρεσαι έτσι σε έναν άνθρωπο επειδή τον θεωρείς μειονότητα, κι επειδή τυχαίνει να έχεις την εξουσία κ παραπάνω όπλα κ δύναμη είναι το κυρίως θέμα που με εξοργίζει αγωνίζομαι κ υποστηρίζω όλη μου την ζωη.

Εκείνος που λέγεται ΆΝΘΡΩΠΟΣ κ το έχω αναφέρει πολλές φορές σε ποστ μου πολύ συχνά, είναι εκείνος που δεν διαχωρίζει τον άλλον σε μειονότητες τυπου χρώματος φυλή θρησκείας.
Αυτό λέγεται όχι απλά ρατσισμός αλλά ανήκει στο ζωώδες κι ούτε καν πιο κάτω στο βαρβαρο νοητικό.
Το να εχεις μια δύναμη είτε είναι υλική.
Είτε είναι σωματική.
Είτε νοητική.
Και να την χρησιμοποιείς για να καταστρέψεις τον συνάνθρωπό σου, να τον εκμεταλλευτείς να τον πατήσεις με όποιο τρόπο είναι αυτό που με εξοργίζει με θυμώνει παρόλα αυτά με κινητοποιεί επίσης.
Οι παλιοί φίλοι γνωρίζετε ότι πολλές φορές δεν μιλάω μόνο για τον Έλληνα εδω μέσα.
Αλλά  η κοσμοθεωρία μου είναι περισσότερο global και υπερασπίζομαι το άνθρωπο ολιστικά.
Γι αυτό κ οι δεξιές, ακροδεξιές φασιστικές ρατσιστικές θεωρίες με βρίσκουν απέναντι κ πάντα εκεί θα είμαι γιατί τάσσομαι υπέρ των αδύναμων κ υπέρ των  μειονοτήτων.
Η δική μου ιδεολογία είναι υπέρ της προστασίας.
Πρώτα της μειονότητας.
Πρώτα του αδύναμου.
Ολιστικά προστασία για τον άνθρωπο.

Έχω μια 'αδυναμία' που όμως είναι κ η υψηλότερη μου αρχή .
Που γίνεται ο θυμός που με κινητοποιεί.
Δεν αντέχω την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
Θυμός που  γίνεται δράση.

Και που θα παλεύω όλη μου την ζωη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.