Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣΤΟΝ ΣΚΟΡΠΙΟ

Σε αυτή την πανσέληνο, όπου είναι του Βούδα, το μάτι του φωτός όπου ανοίγει, όλο αυτό τον μήνα, ο Ουρανός ο πλανήτης που φέρνει αστραπές φωτός θα βρίσκεται επάνω στην 7-8η μοίρα, την μοίρα που έχω τον Κρόνο μου.
Όπου ο Κρόνος είναι το έργο που έχουμε όλοι εδώ στην γη να φέρουμε.
Για μένα σαν κυβερνήτης του 11 οίκου μου, είναι η υπηρεσία προς την ανθρωπότητα.
Καθώς ο 11ος οίκος είναι οίκος του Υδροχοου, του συλλογικού.

Μαζί με τον Ουρανό, έχω κ τον Πλούτωνα απέναντι από τον Ήλιο μου σε ακρίβεια μοίρα, με διάφορα μόνο κάτι λεπτών.
Αυτό τον μήνα τον περίμενα.
Οι δυο πλανήτες της αλήθειας Ουρανός κ Πλούτωνας με τιμούν με την παρουσία τους.
Ο μήνας της εγρηγορσης.
Των φωτεινών πληροφοριών.
Της υπηρεσίας προς την αλήθεια.
Προς την ουσία.
Αυτή η πανσέληνος μοναδική για όλους.
Μοναδικη για εμένα.
Φωτίζει κ ανοίγει το έσω μάτι που ορα.
Όρα τα πάντα.
Βλέπει με την έσω όραση.
Υπηρετεί το φως.
Υπηρετεί την αλήθεια.


Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.