Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ-Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΥΞΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Η αστρολογία κ τα σύμβολα της μου επιβεβαιώνει τα τελευταία χρόνια ότι η διαίσθησή μου, μου έχει προδειξει φανερώσει φωνάξει με έντονο τρόπο, το τι πρόκειται να ερθει πολλά πολλά χρόνια  ακομα πριν μπω βαθύτερα στον αστρολογικό χώρο.

Οτιδήποτε συμβαίνει τώρα είναι γνώριμο μέσα μου, πριν ακόμα το δω στις αστρολογικες ερμηνείες.
Η διαίσθηση μέσα μου καθώς πλέον την εμπιστευομαι απολυτα φωνάζει, κραυγάζει.
Επάνω σε αυτό θα ήθελα να πω ότι στην ηλικία των 50 ετών που τώρα βρίσκομαι, από αυτά τα 45 χρόνια , δεν την άκουγα την αμφισβητούσα, με αποτέλεσμα όμως τα γεγονότα εκτός μετά να επαληθευσουν την πρωταρχική φωνή που μιλούσε μέσα μου.
Τώρα πλέον την δυνάμωσα, την ενίσχυσα, την τιμώ κ την εμπιστευομαι.

Θα ήθελα να πω ότι όλοι μας μέσα μας την έχουμε, αλλά δεν την ακούει ο περισσότερος κόσμος πάρα κινείται σύμφωνα με τις υποδείξεις που θα του πουν οι ειδήμονες, οι σταρ, οι επιστήμονες , τα πρόσωπα που τα μίντια το σύστημα αναγνωρίζει.
Χαρη σε αυτή την διαίσθηση δεν ακολούθησα ποτέ τον δρόμο που το σύστημα επέβαλε κ πλανεψε.
Χάρη σε αυτή την διαίσθηση γνώριζα ότι η τηλεόραση είναι ενας κοσμος όπου προβάλεται μια ψεύτικη πραγματικότητα.
Χάρη σε αυτή δεν ακολούθησα καμια μόδα ή τάση που το σύστημα διαφήμιζε κατά καιρούς.
Χάρη σε αυτή γνώριζα ότι ο επαγγελματικός κλάδος κ η επιχειρηματικότητα  θα κατέρρεε .
Χάρη σε αυτή γνωριζω μέσα μου από πάντα,  ότι ο κόσμος αυτός της ύλης θα καταρρεύσει, τα είδωλα του, κι ότι πρόβαλε προς τα έξω θα ερχόταν η τελική πτώση τους. Ήδη γίνεται.
Κ θα δούμε κι άλλα.

Χάρη στα σύμβολα της αστρολογίας απλά επαληθευω ότι μου ψυθιριζει το μέσα.
Ίσως επειδή από πάντοτε βάδιζα μέσα από την φωνή της ψυχής κι όχι του νοητικού προγραμματισμού.
Μπροστά στην ελευθερία της ψυχής μου δεν δέχτηκα ποτέ μου να καλουπωθω.
Έχω χαλάσει συνεργασίες όπου μου άνοιξαν πόρτες που μπορεί να με συμφεραν σύμφωνα με τα συστημικα πρότυπα που το σύστημα βάζει, λόγω του ότι δεν υπήρχε ακεραιότητα, κ ήταν κι αυτοί υπηρέτες του συστήματος.
Τα έχω βάλει με τα τέρατα της μαφίας, όταν αυτοί με δόλο μπήκαν στα χωράφια μου κ φυσικά βγήκα νικήτρια.
Κινούμαι πάντοτε μέσα από την ψυχή, κ την αλήθεια, κι οι μάχες αυτές που δίνω κάθε φορά στον δρόμο της αρετής επιλέγοντας την αλήθεια κ το κοινό καλό, είναι οι σημαντικές μάχες που έχω δώσει στην ζωή μου κ μου ανοιγουν μετά νέους ορίζοντες, απέραντους ουρανούς, η διάνοια ανοίγει περισσότερο γιατί δεν συμβιβάστηκα ποτέ μου κ ούτε πρόκειται κ όμως αυτό μου φέρνει μετά απίστευτα δώρα στην ζωή μου.

Μέσα μας όλοι έχουμε την διαισθηση μας, αρκεί να την δυναμώσουμε, να την ακούσουμε, να της δώσουμε σημασία.
Είμαστε όλοι μας μικροί ήρωες που ήρθαμε μέσα από μάχες να γίνουμε άνθρωποι πρώτα κ μικροί θεοί.
Σαν ένας μικρός Ηρακλής καθημερινα η ζωή μας δίνει επιλογές, να διαλέξουμε ανάμεσα στην αρετή  κ στην πονηριά, αναλόγως την στάση μας φτιάχνουμε κ το μελλον μας, δημιουργούμε την ζωή μας.

Βρισκόμαστε σε εποχές όπου το σύστημα καταρρέει. Θα το δούμε αυτό έντονα τώρα κ μέχρι το 2024.
Ο Πλούτωνας είναι ο καταστροφέας συστημάτων, κ από το 2008 έχει φέρει μία υπόσχεση, να καταστρέψει το ψεύτικο, το σάπιο, το δήθεν.
Να καταστρέψει το σύστημα που υπήρχε εδώ κ αιώνες.
Για να δημιουργηθεί το νέο.
Βλέπουμε όλοι μας συνεχώς ότι η πλανη υπάρχει παντού, κ μόνο ο εσωτερικός μας οδηγός μπορεί να ξέρει την αλήθεια, και αυτον μόνο πλέον μπορούμε να εμπιστευτούμε κ κανέναν άλλο έξω από εμάς.

Η νέα σελήνη στον Λέοντα (19/8), μας καλεί :

Να βγάλουμε δυνατά στο φως την φωνή της ψυχής μας κ να γίνουμε ήρωες για το καλύτερο όλων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.