Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ


 Δεν μπορώ από μικρή να επικοινωνήσω με πολλους γιατί η διαφορά μας είναι ότι βρίσκομαι πολλά χρόνια έξω από το Μάτριξ, άρα δεν μπορεί να υπάρξει καμία σύνδεση.

Πόσο μάλλον τώρα που γίνεται όλο αυτό, με το Μάτριξ του Κορωνοιου, μία παγίδα μέσα στην μεγαλύτερη παγίδα.

Είμαι σε άλλη συχνότητα χρόνια τώρα κ βλέπω όλο το έργο από έξω.

Όσο για τα πολιτικά που ασχολούμαι εδώ κ ενάμιση χρόνο, δεν είχα καμια επαφή πότε μου γιατί ενστικτωδως απειχα, ένιωθα την βρωμιά τους, ήξερα τα ψέματα χωρίς καν να χρειαστεί να έρθω κοντύτερα.

Ο λόγος που ασχολούμαι τώρα με όλα αυτά, ειναι γιατί υπάρχει ένα έργο όπου ζητήθηκε να βουτηξω μέσα σε αυτή την παράνοια, κάτι που γνωρίζω για πόσο καιρό θα το κάνω, είναι με ημερομηνία λήξης.

Κάποιες φορές χρειάζεται να βουτηξεις μέσα στο βουρκο γιατί με αυτό τον τρόπο θα φέρεις φως.

Έτσι κι εγώ ανεβοκατεβαίνω γιατί υπάρχει λόγος , το κάνω συνειδητά , είναι μέσα στο Ψυχικό μου έργο , όλοι μας έχουμε μια αποστολή όπου έρχεται η ώρα να επιτελέσουμε με την συμμετοχή μας.

Περσι με την έκλειψη στα γενέθλια μου 17/7/2019 είχα την ενεργοποίηση, κ είδα καθαρά τι μου ζητήθηκε να πράξω.

Είχα προετοιμαστεί για αυτό.

Το έργο κάθε ψυχής ετοιμης αφορά την εξέλιξη.

Αυτός είναι ο σκοπός.

Κ κάποιες φορές έρχεται μέσα από βουτιές μέσα σε σκότος, μέσα στον βούρκο, έρχεσαι σε επαφή με όλα αυτά που ενστικτωδως απείχες, κρατούσες απόσταση, γιατί γνώριζες μέσα σου , χωρίς εμπράκτως αποδείξεις.

Πότε μου δεν ανήκα στην μάζα.

Από μικρή έφυγα από το κοπάδι.

Φροντίσα να κρατώ την ακοή μου κλειστή σε προγραμματισμούς.

Φροντίσα να κρατώ τα μάτια τα έξω κλειστά, πιο πολύ παρατηρούσα, με τα εσω μάτια της καρδιάς.

Όλη η διαδρομη μου κ τα βιώματά μου ήταν έξω από το σύστημα.

Και όσες φορές με παρεσειρε κ μπήκα στο σκεπτικό του, αρρώσταινα, υπέφερα , αλλά έβλεπα όμως τι γίνεται πώς σκέφτονται , πως έχουν προγραμματιστεί.

Από μικρή με ανοιχτό το στόμα κοιτούσα τον κόσμο, να ακολουθεί ίδια κατεύθυνση, ίδιες μόδες τάσεις, αντιγραφή ο ένας τον άλλον, ακόμα κ στην σκέψη.

Πολλοί αντέγραφαν τα λόγια, άκουγα από τα στόματα τους ίδιες φράσεις που απλά επαναλαμβανοντουσαν σε διαφορετικά χείλη.

Κρατούσα πάντα αποστάσεις από γλέντια ήθη κ έθιμα , που γινόντουσαν μέσα από κρεατοφαγιες.

Δεν μπορούσα να συνδεθώ.

Δεν μπορούσαν να με καταλάβουν.

Η τροφή μου ήταν πάντα πολύ ελαφριά, διαφορετική, δεν μπορουσα να ακολουθήσω τον ρυθμό των πολλών.

Δεν ήξερα γιατι. Απλά δεν ήθελε το σώμα μου πολύ τροφή.

Περισσότερο γέμιζα με άλλα πράγματα πιο ουσιαστικά.

Φέτος η χρονιά του 2020 ήταν για εμένα συνειδητοποίηση.

Κατάλαβα το γιατι.

Κατάλαβα γιατί δεν μπορουσα να συνδεθώ με τους πολλούς.

Παρόλα αυτά έχω αγάπη για τον κόσμο.

Για αυτό κ μονη μου δεν ένιωσα ποτέ.

Είμαι μοναχική γιατί αναζητώ την ποιότητα κ την ουσία.

Είμαι εδώ για την εξέλιξη.

Ελπίζω κάποτε να καταλάβουν.


Τελευταία ανακαλυψα πολλούς που είναι όπως εγώ.

Στην ίδια συχνότητα.

Και αυτό δίνει ενθάρρυνση.

Δύναμη κ περισσότερο πίστη.

Δίνει ελπίδα.


Αυτά !

Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.