Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ ΜΕ ΕΞΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ (11/2). Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΑΝΟΙΞΕ


Με το να υποστηρίζετε ένα ζοφερό μέλλον, ένα μέλλον υποδούλωσης κ σκλαβιάς, όπου ο μεταλλαγμενος άνθρωπος θα επικρατήσει, με αυτό τον τρόπο συμβάλλετε στο να δημιουργηθεί.

Γιατί είναι η σκέψη που το δυναμώνει.


Εργαστείτε στα σκοτη τώρα, εργαστείτε στο τώρα στο να αλλάξετε αυτή την κατάσταση, μέσα από την δική σας στροφή κ συμμετοχή.


Αλλάξτε στο τώρα την δική σας σκλαβιά, εργαστείτε με τον εαυτό σας, με τις συνήθειες που σας δεσμεύουν, με τις υποταγεις σκέψεις που σας φυλακίζουν, αλλάξτε τον τρόπο ζωής σας, την συμπεριφορά σας, υποστηριξτε την αλήθεια, γίνετε εσείς οι ίδιοι η αλήθεια.


Γίνετε η ελευθερία.


Έχω το δικαίωμα να τα λέω αυτά γιατί όλη μου η ζωή είναι μια πράξη αλήθειας, εργασίας με τον εαυτό, όλη μου η ζωή είναι η οδός προς την ελευθερία.

Η ελευθερία προϋποθέτει θυσίες, θυσία στις υλιστικές φιλοδοξίες, καθάρισμα από προγραμματισμούς σκλαβιάς, η ελευθερία είναι η οδός της αλήθειας.

'Η αλήθεια θα σε απελευθερώσει' , είπε ο Χριστός, κι εννοούσε να είσαι η αλήθεια, αλλά κυρίως να μιλήσεις κ να πεις την αλήθεια.


Η φίμωση ήταν ένα θέμα που υπήρχε πάντα κ παντoυ, κλειστά στόματα σε όλες τις δουλειές, να δέχονται να ξεφτυλιζονται από τάχα μου ανώτερους, να αφήνονται να χειραγωγούνται, να σκύβουν το κεφάλι τους γιατί ' έλα μωρέ αφεντικό είναι',  'κάτσε τώρα εκεί κ βουλωστο'.


Κ δώστου η ψυχή από μέσα να υποφέρει, να δίνει σημάδια, να μιλάει στον άνθρωπο, αλλά που να την ακούσει, κ δώστου μετά οι ασθένειες που έρχονται από την ψυχική σκλαβιά, δώστου μετά οι αρρώστιες να έρχονται από την καταπίεση.


Μπορώ να μιλάω για αυτά γιατί σε καμία δουλειά δεν έμεινα όπου οι άλλοι , οι 'ανωτεροι' με υποβιβασαν.

Προτιμούσα να πειναω πάρα να μενω σε ένα μέρος όπου ο άλλος δεν με σέβεται.


Από την πρώτη μου δουλειά στα 17, με ένα αφεντικό να με ξεφτυλιζει μπροστά σε πελάτη του, για ποιο λόγο δεν θυμάμαι, γυναίκα ήταν , νευρική συνεχώς. 

Αφού τελείωσε, την ξεφτυλισα μπροστά εκεί στον ίδιο κόσμο που μου μίλησε, κ της είπα σου άρεσε τώρα που το ίδιο στο έκανα κι εγώ; Που μπροστά σε τρίτο σε ξεφτυλισα; Με κοιτούσε σαν να εβλεπε εξωγήινη.

Άπειρα παραδείγματα που μπορώ να γράψω σελίδες, καθώς άλλαξα πολλές δουλειές κ αφεντικά.

Έμενα μόνο εκεί που με σεβόντουσαν κ μου φεροντουσαν όμορφα, κ έδινα παραπάνω από αυτά που ζητούσαν.

Όταν έγινε εγώ αφεντικό στο καφέ που άνοιξα δε, για 13 έτη περίπου, το προσωπικό που είχα το αντιμετώπισα σαν ίσο, το σεβάστηκα, για αυτό κ όσα άτομα πέρασαν από εκεί , έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Πολλοί μου είπαν μετά, ότι δυσκολεύτηκαν στις επόμενες δουλειές γιατί δεν μπορούσαν πλέον να συνηθίσουν σε άλλες συμπεριφορές.

Το μότο μου είναι ποτέ μην κάνεις στους άλλους αυτό που δεν θέλεις.

Πότε μου δεν σκέφτηκα ότι είμαι σε θέση εξουσίας, άρα τώρα έχω δύναμη.

Φέρθηκα όπως αρμόζει σε ένα άνθρωπο που τιμά τις έννοιες της ελευθερίας, αντιμετωπίζει τους άλλους σαν ίσους, κανένας πιο πάνω, κανένας πιο κάτω.

Φέρθηκα με σεβασμό.

Δεν έχω ανάγκη να δείξω δύναμη σε κανένα κ να βλάψω, ή να υποτιμήσω. Αυτές οι συμπεριφορές ανήκουν σε κανιβαλλους.

Το θέμα της εργασίας για εμένα κ της συμπεριφοράς, ήταν από πάντα ένα ευαίσθητο θέμα.

Πάντα κοιτούσα να είμαι σε ένα χώρο που να νιώθω καλά, γιατί η εργασία αφού εκεί δίνουμε ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας μας, ειναι σημαντικό να μας δίνει χαρά.

Μέσα από την εργασία μου ήθελα να δίνω επίσης χαρά, να δημιουργώ κάτι όμορφο, να προσφέρω χαρά, άσχετα ότι κι αν έκανα.

Αν εγώ δεν ήμουν καλά πως τότε.

Το ίδιο ήθελα κ από το προσωπικό που είχα.

Ήθελα να νιώθουν όμορφα στον χώρο για να μπορέσουν να προσφέρουν το καλύτερο.

Πολλοί τότε μου έλεγαν , ότι εσύ είσαι πολύ μπροστά, είσαι από τα αφεντικά του μέλλοντος, φέρνεις κάτι από το μακρινό μέλλον.

Δεν μπορούσε να καταλάβω τι εννοούσαν, για εμένα αυτός μόνο ο τρόπος υπήρχε, αυτό ήταν το φυσιολογικό.


Σε άτομα που με έχουν μιλήσει κατά καιρούς για τις ασχημες συνθήκες της δουλειάς τους, τους λέω φύγε μην κάθεσαι εκεί, μην δέχεσαι να σε φέρονται έτσι. Θα βρεις άλλη πολύ καλύτερη. Φύγε.

Κάποιοι φοβούνται ότι δεν θα βρουν.

Πολλοί όμως δίνουν περισσότερο αξία σε ένα καλό μισθό κ δέχονται να τους ξεφτυλιζουν . 

Εκεί είναι η υλιστική νοοτροπία που μας έχουν μάθει, υποδούλωση της ψυχής που υποφέρει στο χρήμα.


Εμείς είμαστε που φτιάξαμε κ στηρίξαμε όλη αυτή την σαπιλα. Δίνουμε δύναμη σε κανιβαλλους να κυριαρχούν γιατί το επιτρέπουμε μέσα από την πράξη μας.


Γιατί τα λέω όλα αυτά;


Με μια πολυαστρια στον Υδροχόο, με έξι πλανήτες εκεί επάνω στη νέα σελήνη (11/2),  ανοίγει η πύλη, η είσοδος προς την πραγματικότητα του ελεύθερου ανθρώπου.


Οι ανώτερες ποιότητες του Υδροχοου θα ακουστούν από εδώ κ πέρα δυνατά, θα αντηχησουν σε όλο τον πλανήτη.

Ελευθερία, παγκόσμια αγάπη, αλήθεια, ισότητα, δικαιοσύνη, ειρήνη.


Ας εργαστούμε στο τώρα να βγάλουμε την σκλαβιά , και ας εστιάσουμε στο μέλλον του ελεύθερου ανθρώπου.

Εργαστείτε στα σκοτη τώρα, φανέρωστε την Λερναία Ύδρα του συστήματος στο φως, ανοίξτε τα στόματα, πείτε αλήθειες.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι δύναμη φέρνει όλο αυτό.

Τι κοσμικές δυνάμεις κινεί.

'Η Αλήθεια θα σας απελευθερώσει'.

Μεγάλη κουβέντα.

Εννοεί:

Μιλήστε

Μην φιμωνεστε.

Υποστηριξτε την αξιοπρέπεια σας.

Γίνεται ελεύθεροι.

Ελάτε μαζί μας σε αυτή την πύλη.

Στον δρόμο της ελευθερίας.


Καλή εβδομάδα.

Και καλή Νέα Σελήνη .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.