Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΟΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ


Θυμάστε που από πολύ παλιά έλεγα, τα έγραφα φώναζα, μιλήστε κάντε κίνηση, ο λόγος είναι κίνηση κ φέρνει αποτέλεσμα σε εξωτερική δράση; 

Μια μόνο κίνηση δημιουργεί σεισμό αλήθειας.

Αυτό είναι βιωματικό που σας λέω.

Γιατι από μικρή δεν το βουλωνα σε κανέναν με οποία ιδιότητα κ αν είχε.

Τα έχω βάλει με πρόσωπα που είχαν υψηλές θέσεις, με ολάκερη μαφία, πνιγομουν αν δεν μιλούσα.

Κανένας γύρω μου δεν με ενθάρρυνε να το κάνω.

Μου έλεγε που πας να μπλέξεις.

Κανένας!

Μόνη μου ήμουν κ με έπνιγε το να μη μιλησω.

Ήταν σαν να είχα μια θηλιά στο λαιμό.

Γινομουνα θηριο όταν με ξεφτελιζαν.

Όταν μου φεροντουσαν άσχημα χωρίς λόγο.

Όταν συμπεριφεροντουσαν λες κ ο χώρος που εργαζόταν ήταν το τσιφλίκι τους.

Τα έβαλα με δημόσιο, με κράτος, με μαφιες.

Κ πάντα βγήκα νικήτρια.

Τους ξεφτυλιζα κ τους έτρεχα με τον τρόπο που με φεροντουσαν.

Άνοιγα το στόμα μου.

Έκανα κινήσεις.

Πόσες φορές έχετε πάει σε δημόσια υπηρεσία κ σας έχουν φερθεί άσχημα κι εσείς το δεχτηκατε;

Σκύψτε το κεφάλι κ αποχωρησατε;

Ύψωνε ο μάγκας η η μαγκισα που έπιασε την καρέκλα της εκεί, κ το έπαιζε άρχοντας.

Ε ρε θηρίο γινομουνα!

Η μήνυση έπεφτε σύννεφο.

Ήμουν όμως καλός άνθρωπος .

Δεν ήθελα να την διώξω να χάσει τον μισθό της.

Ήθελα μόνο να την αναστάτωσω.

Όπως κι αυτή!


Για φανταστείτε όλοι να το κάναμε αυτό.

Να υποστηρίζαμε τα δικαιώματα μας, την αξιοπρέπεια μας βρε παιδάκι μου!


Θηρίο γινομουνα κι όταν κάποιοι εν καιρώ μαγαζιού, μιας επιχείρησης που είχα μπήκαν στα χωράφια μου.

Μετά από χρόνια δικαιώθηκα.

Μέσα από αυτά τα βιώματα κατάλαβα πολλά 

Ότι μας ΦΙΜΩΝΟΥΝ, μας φοβίζουν γιατί μια κίνηση μόνο αντίδρασης θάρρους φέρνει σεισμό.

Εγώ έχω κάνει πολλούς σεισμούς.

Κ οποίοι ήρθαν πολύ κοντά μου, είτε με δόλο, είτε γιατί θεώρησαν ότι είναι θεοί στο τσιφλίκι τους, κάηκαν στην πυρά.

Όταν αποφασίζεις να μιλήσεις κ να σταθείς για εσένα, μπροστά σε όλα αυτά τα εκτρώματα που έχουν πάρει θέσεις εξουσίας, να ξέρεις ότι κάτι μαγικό γίνεται συμπαντικά.

Έρχεται βοήθεια εξ ουρανού!

Γιατί βοηθάει τις τολμηρές ψυχές.


Δείτε λοιπόν το αποτέλεσμα που έφερε μια κίνηση λόγου που βγήκε από το στόμα της Μπεκατώρου.

Βγήκε κ είπε την αλήθεια.

Κι έχει φέρει σεισμό.

Κ ακόμα δεν έχει τελειώσει.

Τέτοιους σεισμούς είδα κι εγώ στις δικές μου κινήσεις.


Αυτή η αηδία που τώρα βλέπουμε είναι το αποτέλεσμα από το μη μιλάς.

Φράσεις τύπου 

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, κ τέτοιες βλακείες κλισέ, ήταν που κράτησαν τον κόσμο ακουνητος, μην ξεβολευτει, μην χάσει θεσουλα του.

Η αλήθεια είναι ότι για να κάνεις κίνηση κ να τα βάλεις με τέρατα, δεν είναι εύκολη διαδικασία.

Κι εγώ θυμάμαι ότι ήμουν σε υπερένταση, τσίτα, είχα πολύ άγχος κ γενικότερα ήταν κάτι πρωτόγνωρο,δεν είσαι ήρεμος, γιατί;

Γιατί ταρακουναει κ ταρακουνιεσαι κι εσύ μαζί.

Όμως όλη αυτή η σαπιλα ειδικά στην χώρα μας στήθηκε από τα πολλά βολεματα, από το δεν θέλω να χαλαστω.

Κάτσε τωρα μωρέ που να μπλέκεις.


Να τώρα τα αποτελέσματα.

Γιατί το κάρμα είναι βαρύ.


Μιλήστε κ μην αφήνετε τίποτα όρθιο.

Τώρα είναι η ώρα.

Η ώρα ήταν από πάντα .

Μην φοβάστε τίποτα.

Μιλήστε για να το γκρεμίσουμε όλο αυτό πιο γρήγορα!

Εμείς θα το γκρεμίσουμε κ εμείς θα το ξαναχτίσουμε.

Πιο όμορφο

Πιο υγιές.

Πιο ανθρώπινο.

Με αξιοπρέπεια.


Είναι η ώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.