Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΣΘΕΝΗΣΟΥΜΕ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ


Ξεκινήστε την μέρα σας με ένα χυμό από δύο λεμόνια. Καθαρίζει κ σκοτώνει όλους τους ιούς.

Για θεραπεία στον Κορωνοιο υπάρχει τρόπος με ομοιοπαθητική κ βιοσυντονισμο, όπως πχ ο Κολλοειδης Αργυρος που κάνει κάθαρση ολιστική μέσα στο σώμα.

Απλά οι εναλλακτικοί γιατροί δεν τα λένε για ευνόητους λόγους.

Θωρακειστε τον εαυτό σας.

Πάρτε την ζωή σας πίσω.

Προσωπικά εδώ κ χρονιά τρέφομαι με φρούτα κατά βάση χυμούς, σαλάτες ξηρούς καρπούς κ μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη.

Έχω κόψει καφέ, σπάνια πίνω πλέον , όπως κ έχω βγάλει εντελώς το κρασί αλκοόλ από την ζωή μου.

Ξέρω ότι δεν θα πάθω τίποτα γιατί εγώ ορίζω την ζωή μου, ορίζω το πότε θα πεθάνω, αν θα γεράσω, αν θα αρρωστήσω.

Δεν έχω μέσα μου προγραμματισμούς φόβου, ούτε εικόνες γηρατειών κ ασθένειας.

Δεν επαναλαμβάνω μέσα μου φράσεις κλισέ τύπου :

'Ε θα γεράσουμε'

'Ε κάποτε θα αρρωστήσουμε'

'Ε μεγαλώσαμε'.


Είμαι πάντα νέα στην ψυχή.

Η ψυχή δεν έχει ηλικία.

Είναι αθάνατη.

Φροντίζω να έχω σώμα καθαρό.

Νου χωρίς εικόνες τρόμου φόβου .

Εστιάζω στην εικόνα που θέλω για το μέλλον μου.

Εστιάζω στον εαυτό μου σε μια καλύτερη μου εκδοχή.

Για να δω τι πρόοδο έχω κάνει

Γυρνάω πίσω κ βλέπω που είμαι.

Μου αρέσω πολύ περισσότερο από παλιά.

Γιατί ξέρω ποια είμαι

Ξέρω την δύναμη μου

Ξέρω τι μπορώ να καταφέρω.

Έχω την κυριαρχία της ζωής μου.


Αν θα υπάρξει κάτι αρνητικό είναι γιατί εγω το έχω προκαλέσει.

Παίρνω το μερίδιο ευθύνης μου.

Τολμώ να υπερβω τον εαυτό μου.

Γιατί ξέρω συνειδητά τι θέλω.

Ποια είναι τα κίνητρα μου.


Τολμώ μέσα από την αυθεντικότητα μου.

Μέσα από την αλήθεια μου

Η αλήθεια μου είναι η αγάπη.

Η αγάπη για το καλύτερο όλων.

Αυτός είναι ο σκοπός μου

Γι αυτό έχω έρθει.

Βελτιώνω τον εαυτό μου σε σώμα νου ψυχή.

Κ μέσα από αυτό βελτιώνω κι άλλους.

Γίνομαι πρώτα εγώ το παράδειγμα .

Είμαι αυτά που κάνω.

Είμαι αυτά που λέω.

Αυτά που λέω τα τηρώ κ τα ζητάω πρώτα από εμένα.

Γνωρίζω τα κίνητρα μου.

Γνωρίζω τις σκέψεις μου.

Τα θέλω μου.

Προχωράω σταθερά στον σκοπό μου.

Το συμφέρον μου είναι το συμφέρον όλων.


Δεν φοβάμαι γιατί εγώ είμαι η κυρίαρχη στην ζωή μου.

Είμαι ελεύθερη.

Έχω εγώ την ευθύνη για ότι μου συμβεί.


Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.